کد خبر: ۹۳۶۴۲۸
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶

سلنا گومز میلیاردر شد/ ثروت ستاره پاپ از چه راه‌هایی به دست آمد؟

سلنا گومز جدیدترین خواننده‌ای است که به باشگاه میلیاردرهای جهان پیوسته است.
سلنا گومز میلیاردر شد/ ثروت ستاره پاپ از چه راه‌هایی به دست آمد؟
آفتاب‌‌نیوز :

سلنا گومز در سی و دو سالگی میلیاردر شد. «بلومبرگ» گزارش می‌دهد که بازیگر سریال «فقط قتل‌های درون ساختمان» (Only Murders in the Building) به لطف کمپانی لوازم آرایشی «رر بیوتی» (Rare Beauty) به یکی از جوان‌ترین میلیارد‌های زن خود-ساخته آمریکایی تبدیل شده است. ارزش دارایی‌های گومز ۱.۳ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

گومز چند ماه پس از «تیلور سوئیفت» سی و چهار ساله میلیاردر اعلام شده است. «فوربز» آوریل امسال گزارش داد که ارزش دارایی‌های سوئیفت ۱.۱ میلیارد دلار است و او اولین فردی لقب می‌گیرد که فقط به واسطه ترانه‌سرایی و خوانندگی میلیاردر می‌شود.

به گزارش ۳۰ نما، درآمد‌های گومز با این حال متنوع‌ترند و همان‌گونه که «بلومبرگ» می‌نویسد، از راه موسیقی، کمپانی «رر بیوتی»، املاک و تبلیغات به دست می‌آیند. گومز که در کودکی با سریال «جادوگران محله ویورلی» (Wizards of Waverly Place) به شهرت رسید، پنج سال پیش «رر بیوتی» را تأسیس کرد. در گزارش جدید آمده است که ۸۰ درصد درآمد گومز از کمپانی لوازم آرایشی است.

کمتر از ۵ درصد از درآمد گومز از تور‌های موسیقی و ۲ درصد از فروش آلبوم است، اما او از سال ۲۰۱۶ کنسرتی برگزار نکرده و در چند مصاحبه گفته بود که به بازیگری تمایل بیشتری دارد. او در اینستاگرام ۴۲۴ میلیون دنبال‌کننده دارد و پس از «کریستیانو رونالدو» و «لیونل مسی» در رده سوم قرار گرفته است.

منبع: ایران آرت 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین