کد خبر: ۹۳۶۵۹۰
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در آخرین تعطیلات تابستان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.
اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در آخرین تعطیلات تابستان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی درباره محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایان هفته گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت شش صبح روز یکشنبه اول مهرماه، از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

محدودیت‌های محور کرج- چالوس کدامند؟
وی با اشاره به محور کرج- چالوس افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است. ر صورت پرحجم شدن ترافیک، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۸ و ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۳، این محور  از ساعت ۱۰ صبح مسیر شمال به جنوب از مرزن آباد به سمت تهران مسدود می‌شود. از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله ( انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس)  محدودیت یکطرفه اعمال می‌شود و از ساعت ۲۴  مسیر دو طرفه خواهد شد. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: روز یکشنبه ۱ مهرماه نیز از ساعت ۱۴ آزادراه تهران –شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروها به مقصد چالوس انجام می‌شود. از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله کاملا مسدود می‌شود. همچنین از ساعت ۱۷ از مسیر شمال به جنوب مرزن آباد به سمت تهران محدودیت تردد یکطرفه اجرا می‌شود. همچنین از ساعت ۲۳ طرح اتمام‌یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دوطرفه خواهد شد.

شیرانی با اشاره به محدودیت‌های قطعی محور کرج - چالوس گفت: از روز جمعه ۳۰ شهریورماه، از ساعت ۱۲ آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروها به مقصد چالوس انجام می‌شود. از ساعت ۱۳ ابتدای پل زنگوله کاملا مسیر مسدود می‌شود. از ساعت ۱۵ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه شده و از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و مسیر دو طرفه می‌شود. در روز شنبه ۳۱ شهریور ماه، از ساعت ۱۰ آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروها به مقصد چالوس انجام می‌شود. از ساعت ۱۱ ابتدای پل زنگوله کاملا مسدود می‌شود.همچنین از ساعت ۱۳ این محور از مرزن‌آباد به سمت تهران یکطرفه شده و از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و مسیر دو طرفه خواهد شد.

وی افزود که تردد از مسیرجاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله، برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروها  به سمت چالوس در روزهای اعمال محدودیت از ساعت ۱۱ از میدان امیر کبیر به سمت چالوس ممنوع است.

محدودیت های جاده هراز اعلام شد 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محور هراز ادامه داد: تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است. همچنین تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه ۲۹ شهریور ماه و  از ساعت ۶ تا  ۲۴ روزهای جمعه ۳۰ و شنبه ۳۱ شهریور ماه از محور هراز ممنوع است. در صورت افزایش حجم ترافیک در محور هراز، از امروز سه شنبه ۲۷ شهریور ماه تا یکشنبه ۱ مهرماه به صورت رفت و برگشت، از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان محدودیت مقطعی اجرا می‌شود.

محدودیت‌های ترددی در سایر جاده‌های کشور
شیرانی درباره محور آستارا- اردبیل گفت: در این محور و بالعکس، تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز های جمعه ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه ممنوع است.

وی افزود: در محور امام زاده هاشم (سراوان)-لوشان و بالعکس نیز، تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه ۲۹ شهریور ماه از ساعت ۸ صبح تا ۲۴روزهای جمعه و شنبه در این محور ممنوع می‌شود. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به محور قدیم رشت-لوشان ادامه داد: در این محور، تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه ۲۹ شهریور ماه و از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز های جمعه و شنبه ممنوع است.

شیرانی گفت: در آزادراه منجیل- رودفشم، از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ روز شنبه۳۱ شهریور ماه محدودیت ترافیکی از سمت شمال به جنوب محور به صورت یکطرفه انجام خواهد شد. همچنین در محور فشم، از ساعت ۱۷تا ۲۰ روز های جمعه و شنبه از انتهای محور نقطه پل حاجی آباد یا پیچ کلیکان (ابتدای پیچ آریانا)، به صورت یک طرفه به سمت خروجی فشم انجام خواهد شد.

وی افزود: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی به حوادث احتمالی رخ داده برای رانندگان و مسافران است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین