کد خبر: ۹۳۶۶۱۰
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰

قتل داماد توسط پدرزن ‏

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از قتل داماد ۴۴ ساله در یک ‏نزاع و ‏درگیری خانوادگی به دست پدرزن ۵۹ ساله خود خبر داد.
قتل داماد توسط پدرزن ‏
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ پیمان گودرزی روز دوشنبه ۲۷ شهریور اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به قتل که بین داماد و پدرزن در یکی از مناطق کرج صورت گرفت بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷ مهرویلا قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و مطلع شدند که قاتل، پدرزن مقتول است و در یک جر و بحث  و درگیری پس از  آنکه مقتول با چاقو به سمت پدرزن حمله‌ور شده،  در یک کشمکش مقتول از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته و علی رغم اعزام اورژانس به محل حادثه این فرد جان خود را از دست داده است.

فرمانده شهرستان کرج تصریح کرد: ماموران با اقدامات فنی موفق شدند هویت قاتل را که فردی ۵۹ ساله بود شناسایی و او را دستگیر کنند.

سرهنگ گودرزی گفت: قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود معترف شده و اظهار داشت که مقتول به علت مصرف مواد مخدر شیشه قصد بریدن سر فرزند دوساله خود را داشت که مانع شدم و سپس به من حمله ور شد و در یک کشمکش چاقو به سینه مقتول اصابت و وی جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، گفت: سعه صدر و مهارت کنترل خشم می تواند از بروز بسیاری حوادث ناگوار در جامعه پیشگیری کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین