کد خبر: ۹۳۶۶۲۹
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶

سرلشکر سلامی: مردم در شبِ شلیکِ موشک‌ها به اسرائیل شادی می‌کردند

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آن شب که موشک‌ها به سمت اسرائیل نشانه رفت و قلب استکبار را مجروح کرد مردم ایران شادمانه در خیابان‌ها چراغ ماشین‌ها را روشن کرده بودند و شادی می‌کردند با اینکه بوی جنگ به مشام می‌رسید.
سرلشکر سلامی: مردم در شبِ شلیکِ موشک‌ها به اسرائیل شادی می‌کردند
آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران می‌گوید وقتی ملتی اینقدر بزرگ می‌شود و قوی که از جنگ نمیترسد همین عاملی می‌شود که دشمن با او نجنگد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده کل سپاه در آیین افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی گفت: شهدا ایران و اسلام را تا ابد در مقابل هر تهاجمی بیمه کردند. ما که اینجا امروز آرام نشسته‌ایم و سرافرازانه سخن می‌گوییم از هیچ چیز نمی‌ترسیم.

سرلشکر سلامی افزود: شهدا ترس از قدرت‌ها را به کل از بین بردند، هیچکس امروز در ایران از هیچ دشمنی با هیچ درجه‌ای از قدرت نمی‌ترسد.

وی ادامه داد: آن شب که موشک‌ها به سمت اسرائیل نشانه رفت و قلب استکبار را مجروح کرد مردم ایران شادمانه در خیابان‌ها چراغ ماشین‌ها را روشن کرده بودند و شادی می‌کردند با اینکه بوی جنگ به مشام می‌رسید.

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: وقتی ملتی اینقدر بزرگ می‌شود و قوی که از جنگ نمیترسد همین عاملی می‌شود که دشمن با او نجنگد.

وی خاطرنشان کرد: این مفهومی که به نام بازدارندگی مطرح می‌کنند چیزی مربوط به سلاح‌ها نیست، دشمن سلاح‌های قوی‌تری دارد بازدارندگی مربوط به قلب‌هاست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین