کد خبر: ۹۳۶۶۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
محمد بیگی، نماینده مجلس:

‌نمی‌توان حرف از حذف ارز ترجیحی زد، اما توجهی به اقشار محروم نداشت

«نمی‌توان نام رهبری را آورد، اما التزام عملی به ۱۲ شاخص رهبری در انتصابات نداشت. نمی‌شود از رهبری تقاضای برداشت از صندوق توسعه ملی را داشت، اما شاخص‌ها و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را نادیده گرفت. نمی‌توان حرف از حذف ارز ترجیحی و افزایش قیمت حامل‌های انرژی زد، اما توجهی به اقشار محروم نداشت.»
‌نمی‌توان حرف از حذف ارز ترجیحی زد، اما توجهی به اقشار محروم نداشت
آفتاب‌‌نیوز :

نماینده مردم قزوین در مجلس تک نرخی شدن ارز و ساماندهی قیمت‌های سوخت و حامل‌های انرژی بدون راهبردهای تدریجی و پلکانی را امری تنش‌زا توصیف کرد.

فاطمه محمدبیگی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۷ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای غزه، خطاب به دکتر پزشکیان و اعضای هیأت دولت گفت: موفقیت شما موفقیت همه ملت ایران است، مبادا با چتر وفاق در دام گروه‌های رادیکالی بیفتید که نسبتی با نظام، شهدا و آرمان‌های امام (ره) و انقلابی ندارند و در همه فتنه‌ها نیز نقش آفرین بوده اند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در انتصاب مشاغل حساس، خط قرمزهای نظام جمهوری اسلامی ایران که با خون بیش از ۲۳۰ هزار شهید ترسیم شده عملا نادیده گرفته می‌شود، اظهار کرد: نمی‌توان نام رهبری را آورد اما التزام عملی به ۱۲ شاخص رهبری در انتصابات نداشت.

وی ادامه داد: نمی‌شود از رهبری تقاضای برداشت از صندوق توسعه ملی را داشت اما شاخص‌ها و سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را نادیده گرفت. نمی‌توان حرف از حذف ارز ترجیحی و افزایش قیمت حامل‌های انرژی زد اما توجهی به اقشار محروم نداشت.

محمدبیگی در ادامه تصریح کرد: تک نرخی شدن ارز و ساماندهی قیمت‌های سوخت و حامل‌های انرژی بدون راهبردهای تدریجی و پلکانی و بدون نشاندار کردن همه یارانه‌ها و ارتقای شاخص‌های محرومیت‌زدایی و ارتقای زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی و تأمین کالاهای حیاتی و اساسی برای دهک‌های پایین امری غیرعقلایی و تنش‌زا است.

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در پایان خطاب به وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: تأکید بر FATF همان ایجاد زیرساخت اطلاعاتی بسیاری دقیق برای اعمال تحریم بیشتر آمریکا علیه ایران بر اساس قانون «کاتسا» آمریکا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین