کد خبر: ۹۳۶۷۳۳
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱

توضیحات مهم فرزند مهدی کروبی درباره رفع حصر

فرزند کروبی با بیان اینکه روال حصر همان روال سابق است، گفت: ماموران امنیتی کماکان کنار آپارتمان محل سکونت حاج آقا حضور دارند و اتفاق خاصی رخ نداده است.
توضیحات مهم فرزند مهدی کروبی درباره رفع حصر
آفتاب‌‌نیوز :

حسین کروبی در واکنش به خبر پایان حصر مهدی کروبی عنوان کرد: خبری از پایان حصر نیست و حصر هنوز پابرجاست. در این مدت نه گفت‌وگویی از جانب مقامات امنیتی با خانواده انجام شده و نه اقدامی در این رابطه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه روال همان روال سابق است، گفت: ماموران امنیتی کماکان کنار آپارتمان محل سکونت حاج آقا حضور دارند و اتفاق خاصی رخ نداده است.

فرزند حجت‌الاسلام کروبی با اشاره به اظهارات روز گذشته رئیس جمهور در پایان نشست خبری درباره رفع حصر گفت: ضمن تشکر از پیگیری‌های دکتر پزشکیان درباره رفع حصر، احساس می‌کنم منظور آقای پزشکیان این است که رایزنی با مسئولان مربوطه در حال انجام است، اما تاکنون هیچ انعکاس و بازخوردی نداشته است.

وی افزود: همانطور که پیش‌تر هم درباره دیدار با آقای اژه‌ای و نزدیکان آقای پزشکیان گفته بودم به ما هم گفته شده که مقامات دنبال حل و فصل این کار هستند، اما حاج آقا راضی به رفع حصر خود بدون پایان مشکل مهندس موسوی و خانم رهنورد نیستند.

کروبی گفت: با این وجود گفت‌وگویی در این رابطه از سوی مقامات امنیتی با خانواده اتفاق نیفتاده و ایشان همچنان به صورت فیزیکی تحت نظر هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین