کد خبر: ۹۳۶۷۶۳
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱

کشته شدن ۱۱ رزمنده حزب الله لبنان

مقاومت اسلامی لبنان در اطلاعیه‌های جداگانه از شهادت ۱۱ از رزمندگان خود در راه آزادی قدس شریف خبر داد.
کشته شدن ۱۱ رزمنده حزب الله لبنان
آفتاب‌‌نیوز :

 در پی انفجار‌های تروریستی پیجر‌ها در لبنان، حزب‌الله شهادت ۱۱ از رزمندگان خود را تأیید کرد.

این شهدا به نام‌های «حسین احمد منتش، نجیب عبدالحسین علاء الدین، محمد زکریا عباس، حسن محمد یاسین، یوسف ماضی علوه، حسن احمد محمد، عباس بلال منعم، حسین علی علاء الدین، جسین ایوب فقیه، عباس فضل یاسین و محمد مهدی علی عمار (فرزند علی عمار نماینده پارلمان لبنان) هستند که در انفجار‌های پیجر‌ها در عصر روز سه‌شنبه به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر، اما وزارت بهداشت لبنان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که خبر منسوب به «فراس العباد» وزیر بهداشت این کشور در رسانه‌های عربی مبنی بر ۴ هزار زخمی و ۱۱ شهید در انفجار‌های لبنان کذب است.

رژیم صهیونیستی عصر روز گذشته در بزرگترین عملیات تروریستی اطلاعاتی خود از زمان آغاز نبرد حمایت از فلسطینی در جنوب لبنان اقدام به منفجر کردن شبکه پیجر‌های رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان کرد. برخی از کارشناسان امنیتی بر این باورند که این انفجار‌ها ممکن است با استفاده از شناسایی موج شبکه‌های دستگاه‌های پیجر رخ داده باشد.

در این میان شبکه راشاتودی نیز در گزارشی مدعی شد که موساد از ماه‌ها پیش اقدام به کارگذاشتن مواد منفجره در داخل پیجر‌ها کرده و سپس این پیجر‌ها وارد لبنان شده‌اند. همزمان گمانه‌زنی‌های دیگری نیز در خصوص چگونگی انفجار پیجر‌ها بیان می‌شود که هیچ کدام تا زمان اعلامیه رسمی حزب‌الله اعتبار ذاتی ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین