کد خبر: ۹۳۶۷۶۴
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶

آغاز محدودیت‌های ترافیکی روز‌های پایانی تابستان در جاده‌های شمال

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی روز‌های پایانی تابستان در جاده‌های شمال آغاز شد.
آغاز محدودیت‌های ترافیکی روز‌های پایانی تابستان در جاده‌های شمال
آفتاب‌‌نیوز :

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس‌راه مازندران، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی روز‌های پایانی تابستان در جاده‌های شمال آغاز شد.

وی افزود: تردد تمامی موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه یکم مهرماه از تمامی محور‌های شمال ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلر‌ها همچنان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: 

 تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنج‌شنبه ۲۹ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۵ روز‌های جمعه ۳۰ و شنبه ۳۱ شهریورماه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب ادامه داد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس‌راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی تا روز یکشنبه یکم مهرماه به‌صورت رفت‌وبرگشت از محدوده پلور تا پلیس‌راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: طی روز‌های چهارشنبه ۲۸ و پنج‌شنبه ۲۹ شهریورماه از ساعت ۱۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد به‌صورت کامل اعمال شده و از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله محدودیت یک‌طرفه اعمال می‌شود.

رئیس پلیس‌راه مازندران یادآور شد: طی روز یکشنبه یکم مهرماه در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس‌راه ممنوعیت تردد از ساعت ۱۴ آزادراه تهران_شمال برای خودرو‌های به مقصد چالوس و از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله به‌صورت کامل مسدود و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه اجرا می‌شود.

جهان‌تاب با اشاره به اینکه طی روز جمعه ۳۰ شهریورماه از ساعت ۱۲ آزادراه تهران_شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس، از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله انسداد به‌صورت کامل و از ساعت ۱۵ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: روز شنبه ۳۱ شهریورماه از ساعت ۱۰ آزادراه تهران_شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام، از ساعت ۱۱ از ابتدای پل زنگوله انسداد به‌صورت کامل و از ساعت ۱۳ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال می‌شود.

رئیس پلیس‌راه مازندران با تأکید بر اینکه در صورت کم‌حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یک‌طرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌شود، بیان کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج_چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

جهان‌تاب گفت: تأکید پلیس با توجه به سفر‌های تابستانی مدیریت سفر است که باید موردتوجه قرار گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین