کد خبر: ۹۳۶۹۷۴
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴

چرا مسعود پزشکیان به صورت سرزده به مجلس رفت؟

روزنامه دنیای اقتصاد با احمد نادری، عضو هیات رئیسه مجلس درباره حضور رئیس‌جمهور در مجلس گفت‌وگو کرده است.
چرا مسعود پزشکیان به صورت سرزده به مجلس رفت؟
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه دنیای اقتصاد با احمد نادری، عضو هیات رئیسه مجلس درباره حضور رئیس‌جمهور در مجلس گفتگو کرده است.

بخش‌های مهم این گفتگو را در ادامه می‌خوانید.

رئیس‌جمهور در یک دیدار از پیش اعلام نشده به مجلس سرزدند و، چون نمی‌دانستیم که در راه هستند کمی قبل از ورود ایشان زنگ پایان صحن را زدیم. البته در زمانی‌که ایشان وارد صحن شدند اکثریت نمایندگان حضور داشتند و جلسه غیر‌رسمی برای همفکری برای حل مشکلات کشور ترتیب داده شد. 

در این جلسه غیر‌رسمی نظرات ۱۴ تا ۱۵ نفر از نمایندگان مطرح شد که البته قبل و بعد از نمایندگان، رئیس‌جمهور سخنرانی کردند. از سوی دیگر یکسری ابهامات در خصوص کنفرانس خبری رئیس‌جمهور برای نمایندگان پیش آمده بود که آقای پزشکیان توضیحاتی دادند و نکات تکمیلی را مطرح کردند.

اما اکثرا صحبت‌هایی که در این جلسه مطرح شد در خصوص مشکلات اساسی کشور از جمله مبحث اقتصاد بود. البته همفکری نسبتا کوتاهی برای حل مشکلات کشور بود. این جلسه کمتر از یک ساعت به طول انجامید.

یکی از ابهامات در مورد بحث صدور انقلاب بود که رئیس‌جمهور مطرح کرده بودند و برخی از نمایندگان معتقد بودند که این صحبت‌های رئیس‌جمهور با سیاست‌های کلی که حضرت امام در بحث صدور انقلاب مشخص فرمودند تعارضاتی دارد که رئیس‌جمهور توضیح دادند آنچه گفتم در راستای نظر حضرت امام در مورد صدور انقلاب بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین