کد خبر: ۹۳۸۶۷۴
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵

کار سخت آل‌کثیر و صادقی برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس

خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در دربی ثابت کرد چقدر به نظم تیمی اهمیت می‌دهد.
کار سخت آل‌کثیر و صادقی برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

از زمانی که اعلام شد اورونوف ستاره ازبک پرسپولیس به دربی نمی‌رسد، خیلی از هواداران این تیم نگران بودند. او مهره تاثیرگذار و تعیین کننده برای قرمز‌ها بود و در ظاهر جایگزینی نداشت!

اما مربی اسپانیایی پرسپولیس خیلی خونسرد با غیبت این بازیکن برخورد کرد. او قید استفاده از دیگر ستاره خارجیش یعنی ایوب العملود را هم زد تا ثابت کند برای سلامتی بازیکنانش بیشتر از حتی سه امتیاز دربی اهمیت قائل است.

جنبه روانی کار مربیگری خیلی وقت‌ها بر جنبه فنی می‌چربد و گاریدو نشان داد که بلد است اعتماد شاگردانش را جلب کند. کار او زمانی به اوج رسید که دیدیم قید سعید صادقی را هم زد!

اورونوف نبود و وینگر نداشت، یاسین سلمانی آماده نیست و گاریدو به همین راحتی سعید صادقی را هم کنار گذاشت! او به روح تیمی و نظم بها و اهمیت داد و مزدش را هم گرفت.

اوج کار مرد اسپانیایی در بازی ندادن به عیسی آل کثیر بود. مهاجم محبوب قرمز‌ها که قبلاً دو بار در دربی دروازه استقلال را باز کرده و امید خیلی از هواداران به تکرار لحظات خوش توسط او بود.

گاریدو قبلاً برابر الاهلی و در بازی قبل در لیگ مقابل آلومینیوم آل کثیر را به میدان فرستاد، اما او تمرکز نداشت و فرصت‌های گلزنی مسلم را از دست داد. بعد از بازی با آلومینیوم گروهی از هواداران به او اعتراض کردند و عیسی هم رفتاری از خود نشان داد که مورد پسند گاریدو نبود.

دیدیم که مرد اسپانیایی حتی در دربی و با توجه به اهمیت سه امتیاز و این مسابقه حاضر نشد از اصول خود عدول کند و به عیسی بازی نداد. با این رویه و با توجه به نتیجه‌گیری پرسپولیس می‌توان به ساخت تیمی قدرتمند توسط مرد اسپانیایی امیدوار بود و البته حالا دیگر عیسی و سعید کار بسیار سختی برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس و جلب اعتماد مجدد ماتادور دارند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین