کد خبر: ۹۳۸۹۰۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵

موج سرما به تهران رسید

اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش محسوس دمای این استان طی روز شنبه و افزایش تدریجی دما از روز یکشنبه تا سه‌شنبه (۸ تا ۱۰ مهرماه) خبر داد.
موج سرما به تهران رسید
آفتاب‌‌نیوز :

براساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده آسمانی نیمه‌ابری تا ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین پیرو هشدار سطح زرد، سطح نارنجی و سطح قرمز، طی این مدت با فعالیت متناوب سامانه بارشی، در بعضی ساعات (به ویژه از اواخر وقت جمعه تا صبح یکشنبه) بارش باران، مه گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در ارتفاعات بالادست بارش برف و در مناطق مستعد بارش تگرگ موردانتظار است که در مناطق جنوبی استان با احتمال گرد و خاک همراه خواهد بود.

روز سه‌شنبه آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در روز شنبه (۷ مهرماه) کاهش محسوس دما و از روز یکشنبه تا سه‌شنبه (۸ تا ۱۰ مهرماه) روند تدریجی افزایش دما موردانتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۷ مهرماه) ابری و مه‌آلود، در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی روز یکشنبه (۸ مهرماه) نیمه ابری در صبح رگبار باران به تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق این گزارش، توچال با کمینه دمای ۲ درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین