کد خبر: ۹۳۹۵۰۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵

مخالف‌خوانی‌ها با اظهارات پزشکیان در سفر به نیویورک مرغ پخته را به خنده می‌اندازد

روزنامه هم میهن از اعتراض مخالفان مسعود پزشکیان به اظهارات او در سازمان ملل انتقاد کرده است.
مخالف‌خوانی‌ها با اظهارات پزشکیان در سفر به نیویورک مرغ پخته را به خنده می‌اندازد
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه هم میهن از اعتراض مخالفان مسعود پزشکیان به اظهارات او در سازمان ملل انتقاد کرده است. 

به گزارش هم میهن، حکایت منتقدان این روز‌های سفر رئیس‌جمهوری و اظهارات او در نیویورک، از آن دست مخالف‌خوانی‌ها و وارونه‌نمایی‌هایی شده که مرغ پخته را به خنده وامی‌دارد و هیچ توجیه و توضیح عقلانی نمی‌توان برای آن یافت. اما این ظاهر و پوسته ماجراست که چنین مضحک می‌نمایاند. در واقع، ورای این ظاهر پوچ و فرافکنی مغشوش یک استراتژی و هدف‌گذاری مشخص و هدفمند جا خوش کرده است. سایبری‌های سوپرانقلابی که ضربه مهلکی در فرآیند انتخابات متوجه آنان شد و سپس در جریان رای اعتماد به کلیت کابینه در وضعیت آچمز قرار گرفته و متحمل شوک سنگین شدند، اولین سفر مهم مسعود پزشکیان در عرصه بین‌المللی را برای برون‌رفت از این وضعیت بغرنج برگزیدند و مانور تبلیغاتی و سرمایه‌گذاری تخریبی خود را روی این سفر و فعل و انفعالات آن متمرکز کردند. 

این روزنامه افزوده است: حال آنکه در ماجرای سفر پزشکیان به نیویورک، آنان دقیقاً از روی دست رسانه‌های صهیونیستی و دروغ و وارونمایه‌های آنان، رونویسی کردند و با تقطیع سخنان پزشکیان همسو با دشمنان ایران خط حمله و هجمه به جبهه خودی را پیش گرفتند. درحالی‌که پزشکیان ولو در حد مثقالی و لحظه‌ای از خطوط و اصول سیاست‌های اعلامی نظام انحراف و کج‌روی نداشت و اتفاقاً برآیند اشارات و اظهارات او تمام و کمال منطبق بر سیاست‌های اصولی نظام در عرصه سیاست خارجی بود و هیچ فرش قرمزی برای طرف غربی انداخته نشده و مسامحه و ملاحظه‌ای هم در کار نبود و تمامی گفتار‌های معتدلانه و مشوقانه وی نیز مشروط به تغییر رفتار و رویکرد طرف غربی بود.

هم میهن نوشته است: در این میان، جالب‌تر از همه واکنش‌ها، طرح موضوع استیضاح رئیس‌جمهوری از سوی لایه‌های تندرو سایبری این جریان مخالف دولت بود که زمزمه‌های آن را به راه انداختند. در نگاه اول هیچ اتفاق صعب و هیچ فعل‌وانفعال عجیبی حتی با استاندارد‌های مخالف‌خوانی این جریان رخ نداده بود که چنین واکنشی را توجیه حداقلی کند؛ و بیشتر نوعی شوخی مضحک در این واکنش نمودار است.

منبع: روزنامه هم میهن 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین