کد خبر: ۹۳۹۵۳۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸

اتباع غیرمجاز از تهران طرد شدند

استاندار تهران گفت: جمعیت زیادی از اتباع غیرمجاز استان تهران شناسایی و طرد شده‌اند.
اتباع غیرمجاز از تهران طرد شدند
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا فخاری؛ استاندار تهران بر ضرورت تعیین اطلس اشتغال و استقرار اتباع مجاز تاکید و اظهار کرد. تعیین مرزبندی‌ها و حدود مشخص در زمینه اشتغال این افراد، گام مهمی در مدیریت و بهره‌وری بهتر از نیروی کار اتباع مجاز خواهد بود.

استاندار تهران اضافه کرد: مرزبندی و تعیین حدود در اشتغال اتباع مجاز امری ضروری است؛ و در این راستا، مذاکراتی با سازمان‌های ذی‌ربط انجام شده است. همچنین، اداره کل کار استان موظف به ارائه پیشنهاد‌ها و راهکار‌های عملی در جهت ساماندهی اشتغال اتباع مجاز شد.

فخاری به ضرورت تشکیل کارگروه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، آموزش، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و قضایی اشاره کرد

استاندار تهران با تاکید بر اینکه هیچ مماشاتی با اتباع غیرمجاز نخواهد شد. اعلام کرد: هر تبعه‌ای که خارج از ضوابط وارد خاک ایران شود. غیرمجاز شناخته شده و باید طرد شود.

وی افزود: به همه فرمانداران و مسئولان مرتبط، دستور اکید داده شده است. تا نسبت به شناسایی و طرد اتباع غیرمجاز در استان تهران اقدامات لازم را انجام دهند. به گفته وی، جمعیت قابل توجهی از اتباع غیرمجاز تاکنون شناسایی و از استان طرد شده‌اند.

فخاری در ادامه به قوانین بین‌المللی مرتبط با تعیین حدود اتباع اشاره کرد و افزود: از اتباع مجاز که اجازه کار و فعالیت در کشور دارند، درخواست می‌شود با مسئولان مربوطه همکاری لازم را جهت ساماندهی و طرد اتباع غیرمجاز داشته باشند.

وی همچنین تاکید کرد که رصد و پیگیری‌های روزانه برای شناسایی و طرد اتباع غیرمجاز توسط فرمانداران ادامه دارد و این موضوع به صورت جدی تحت نظر مسئولان استان قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین