کد خبر: ۹۳۹۶۵
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۳
در جلسه علنی شورای شهر

ارزيابي مثبت مسجد جامعی از عملكرد شهرداری

لازم است تا شهرداری برخی از مصوبات شورای شهر را مد نظر قرار دهد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرويس اجتماعي: احمد مسجد جامعی عضو كمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای شهر تهران با تقدیر از عملكرد شهرداری تهران گفت: عملكرد شهرداری نسبت به عملكرد دستگاه‌های اجرایی موفق‌تر ارزیابی شده است.
 
احمد مسجدجامعی در دویست و پنجاه و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران در جریان گزارش عملكرد فعالیت مناطق شهرداری تهران كه توسط شریفی معاون امور مناطق شهرداری انجام شد، تاكید كرد: لازم است شهرداری و شورای شهر به گزارش‌های مشتركی برسند چرا كه در این گزارش اشاره‌ای به فعالیت شورایاری‌ها نشده بود. 

عضو كمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به لزوم توجه به سرانه‌های فرهنگی ـ هنری و ورزشی در تهران خاطر نشان كرد: پایین بودن این سرانه‌ها در تهران بر همگان روشن است اما می‌توان اعلام كرد كه عملكرد شهرداری دراین زمینه نسبت به عملكرد سایر دستگاه‌های اجرایی موفق بوده است اما تهران نسبت به سایر شهرهای دیگر از شاخص‌های پایینی برخوردار است و ضرورت پرداختن به این خدمات بسیار احساس می‌شود. چرا كه این بخش طی سال‌های متوالی مغفول مانده است و در كنار گسترش جمعیت در تهران خدمات كمبود زیادی دارد. 

او با اشاره به گزارشی كه در شورای شهر قرائت شد عنوان كرد: به عنوان نمونه برج طغرل در كنار ورزشگاه سوریان آمده بود در حالی كه نوع مدیریت و سرمایه‌گذاری در این مكان‌ها بسیار متفاوت است. 

مسجدجامعی با بیان این كه لازم است تا شهرداری برخی از مصوبات شورای شهر را مد نظر قرار دهد، گفت:‌ شورای شهر مصوبه‌ای در مورد سالگرد مولوی و خیابان 30 تیر به عنوان محور ویژه‌ای كه فرهنگ ایران و تهران در آن متبلور است، مصوبه‌ای داشته كه لازم است شهرداری تهران طرح‌های خود را با این مصوبات تطبیق دهد. 

عضو كمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای شهر با اعلام اینكه تهران نسبت به سایر شهرها از تحقق درآمدی خوبی برخوردار است، یادآور شد: بهتر آن است كه گروه بازرسی شهرداری گزارشی در مورد وضعیت تحقق درآمدی شهرداری ارائه دهد تا مشخص شود كه چه میزان از این درآمدها در چارچوب مقررات و قوانین و چه میزان نیز بر اساس تخلف مصوب شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین