کد خبر: ۹۳۹۸۴۴
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲

ترامپ: بایدن و هریس جهان را به سمت جنگ جهانی سوم سوق می‌دهند

دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در واکنش به پاسخ ایران به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان در بیانیه‌ای ادعا کرد که جهان درحال خارج شدن از کنترل است و بایدن و هریس ما را به جنگ جهانی سوم سوق می دهند.
ترامپ: بایدن و هریس جهان را به سمت جنگ جهانی سوم سوق می‌دهند
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در پیامی در رسانه اجتماعی خود موسوم به "تروث" سوشیال" گفت: ما رهبری نداریم، کسی کشور را اداره نمی‌کند، جو بایدن رئیس‌جمهوری غیرموجود و معاون رئیس‌جمهوری کاملاً غایب به نام کامالا هریس، داریم که بسیار مشغول جمع آوری کمک مالی در سانفرانسیسکو هستند. هیچکس مسئول نیست و حتی مشخص نیست چه کسی گیج تر است: بایدن یا کامالا. هیچ کدام حتی نمی دانند چه اتفاقی دارد می افتد.

وی ادامه داد: زمانی که من رییس جمهور بودم، ما نه جنگی در خاورمیانه، نه جنگی در اروپا، نه تورم، نه فاجعه ای در افغانستان داشتیم. در عوض، ما صلح داشتیم. اکنون جنگ یا تهدید جنگ در همه جا بیداد می کند و دو ناتوان که این کشور را اداره می کنند ما را به آستانه جنگ جهانی سوم سوق می دهند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

خاطر نشان می سازد این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.

اخطار داده می شود چناچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین