کد خبر: ۹۳۹۸۸۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳

طارمی؛ مهره کلیدی اینزاگی در پیروزی پرگل اینتر/ این پسر همانی بود که تیمم نیاز داشت

مهدی طارمی با درخشش فوق‌العاده‌اش در پیروزی اینتر مقابل ستاره سرخ نقش مهمی ایفا کرد و سیمونه اینزاگی از عملکرد او تمجید کرد.
طارمی؛ مهره کلیدی اینزاگی در پیروزی پرگل اینتر/ این پسر همانی بود که تیمم نیاز داشت
آفتاب‌‌نیوز :

اینتر که در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان ستاره‌سرخ بود با نتیجه ۴-۰ حریف صربستانی را شکست داد. هاکان چالهان‌اوغلو در دقیقه ۱۱ تنها گل اینتر در نیمه نخست را زد. در دقیقه ۵۹ مارکو آرناتوویچ با پاس‌گل مهدی طارمی گل دوم را به ثمر رساند. در دقیقه ۷۱ هم لائوتارو مارتینس که از دقیقه ۶۴ به میدان آمده بود، با پاس دیگری از مهدی طارمی گلزنی کرد. شب عالی مهدی طارمی با گلی که زد تکمیل شد. لائوتارو مارتینس پنالتی گرفت و آن را به ستاره ایرانی داد تا او در دقیقه ۸۱ گلزنی کند.

اینزاگی پس از بازی در نشست خبری گفت: «بازیکنانم عالی عمل کردند. ما مقابل تیمی بازی کردیم که می‌دانستیم از همان ابتدا با تعداد زیادی بازیکن در خط دفاعی به زمین می‌آید. خوشبختانه با گل زودهنگام هاکان چالهان‌اوغلو موفق شدیم دفاع آنها را بشکنیم. آنها به جز چند ضد حمله محدود که بیشتر ناشی از اشتباهات فردی ما بود، نتوانستند خطری ایجاد کنند و ما کاملاً کنترل بازی را در دست داشتیم. خوشحالم که توانستیم نمایش خوب خود در مقابل منچسترسیتی را تکرار کنیم و این بار به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنیم، بردی که برای ما بسیار ضروری بود.»

او همچنین از نمایش تیمش ابراز رضایت کرد و افزود: «آنچه از بازیکنانم انتظار داشتم را در زمین دیدم و از آنها کاملاً راضی هستم.»

اینزاگی درباره همکاری موفق طارمی و مارکو آرناتوویچ در گل دوم اینتر گفت: «قبل از بازی هم اشاره کردم که مهاجمان در تمرینات سخت تلاش می‌کنند و انتخاب بازیکنان خط حمله برایم همیشه دشوار است. خوشحالم که طارمی و آرناتوویچ از فرصت خود به بهترین شکل استفاده کردند. دیگر مهاجمان تیم هم در شرایط خوبی هستند و مطمئناً در زمان مناسب به میدان خواهند رفت. مهاجمان در هر لحظه از بازی، چه از ابتدا در زمین باشند و چه از روی نیمکت وارد شوند، نقشی کلیدی دارند. می‌دانستیم که لائوتارو مارتینس هنوز به آمادگی کامل نرسیده است و آرناتوویچ و طارمی همان بازیکنانی بودند که تیم به آنها نیاز داشت.»

در خصوص تصمیم به حضور پیوتر زیلنسکی به جای مارکو فراتزی در ترکیب اصلی، اینزاگی توضیح داد: «با توجه به سبک دفاعی حریف، نیاز به بازیکنی با گرایش تهاجمی داشتیم و به همین دلیل از زیلنسکی استفاده کردیم.»

در نهایت، سرمربی اینتر به ماجرای جریمه برخی لیدرهای باشگاه اشاره کرد و گفت: «ما در این چند روز تلاش کردیم تا به مسائلی که خارج از زمین بازی اتفاق می‌افتد توجه نکنیم، زیرا تنها دو روز برای آماده‌سازی این مسابقه فرصت داشتیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین