کد خبر: ۹۳۹۹۱۰
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳

کنعانی: ایران به آنچه می‌گوید قاطع عمل می‌کند

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی و حامیان آن بدانند ایران به آنچه می‌گوید، قاطع عمل می‌کند.
کنعانی: ایران به آنچه می‌گوید قاطع عمل می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

 ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با اشاره به پاسخ موشکی سخت جمهوری اسلامی ایران به رژیم جنایت کار صهیونیستی، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مبتنی بر ماده ۵۱ منشور ملل متحد، حق دفاع مشروع و حمایت از امنیت، حاکمیت و تمامیت سرزمینی ایران در مقابل متجاوزان متوهّم و خیره سر، قاطع و محکم عمل کردیم. 

کنعانی افزود: توانایی، شجاعت، قدرت و اقتدار دفاعی قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران و در رأس آن‌ها حکمت، درایت و صلابت فرماندهی معظم کل قوا، موجب فخر و اعتزاز همه ایرانیان است. 

سخنگوی وزارت خارجه با تاکید بر اینکه به ثبات و امنیت منطقه پایبندیم و در مقابل متجاوزان سخت عمل خواهیم کرد، گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن بدانند جمهوری اسلامی ایران به آنچه می‌گوید، قاطع عمل می‌کند.

کنعانی ادامه داد: هیچ اقدام ماجراجویانه و نسنجیده‌ای علیه حاکمیت و تمامیت سرزمینی و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران بی پاسخ نخواهد ماند.

سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه یکبار دیگر اثبات شد دستان بلند ایران به هر نقطه‌ای که اراده کند، می‌رسد، گفت: چهره آینده منطقه و غرب آسیا را صاحبان منطقه و ملت‌های اصیل و ریشه دار آن ترسیم خواهند کرد، نه اشغالگران و متجاوزان بی ریشه و بی هویت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین