کد خبر: ۹۳۹۹۷۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷

استارت درویش برای تمدید قرارداد با کنعانی زادگان

باشگاه پرسپولیس پیشنهاد رسمی برای انتقال محمدحسین کنعانی زادگان به تیم‌های قطری و اماراتی دریافت نکرده است.
استارت درویش برای تمدید قرارداد با کنعانی زادگان
آفتاب‌‌نیوز :

طی دو روز گذشته برخی رسانه‌ها مدعی شده اند که محمدحسین کنعانی زادگان به دنبال جدایی از باشگاه پرسپولیس است و با توجه به این که قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود، به‌دنبال آن است تا با درخشش در لیگ نخبگان بتواند راهی فوتبال قطر یا امارات و حتی عربستان شود. این رسانه‌ها مدعی شده اند کنعانی در ابتدای فصل نیز تصمیم به جدایی از پرسپولیس داشت، اما با توجه به این که برای جدایی از پرسپولیس و انتقال به یک تیم عربی باید ۶۰ درصد قراردادش را به پرسپولیس می‌داد تصمیم گرفت در پرسپولیس فوتبالش را ادامه دهد، اما برای فصل آینده با توجه به این که قراردادش با پرسپولیس تمام می‌شود تصمیم گرفته فوتبالش را در لیگ ستارگان قطر یا فوتبال امارات دنبال کند.

این ادعا در شرایطی توسط برخی رسانه‌ها مطرح شده که در شرایط فعلی هنوز باشگاهی درخواست رسمی برای انتقال کنعانی به باشگاه پرسپولیس ارسال نکرده است. از سوی دیگر کنعانی زادگان با وجود پیشنهاد‌های زیادی که داشته همواره تاکید داشته تمایلی برای جدایی از پرسپولیس ندارد، اما باز هم نباید از این واقعیت گذشت که این مدافع باتجربه یکی از بازیکنان ملی پوش پرسپولیس است که در تمام این سال‌ها پیشنهاد‌های خوبی از تیم‌های عربی و به ویژه چند تیم لیگ برتری دریافت کرده و طبیعی است که با پایان یافتن قراردادش با پرسپولیس در پایان فصل باز هم با پیشنهاد‌های مختلف تیم‌های داخلی و خارجی مواجه خواهد شد و با علم به این موضوع باشگاه پرسپولیس نیز به قصد دارد به زودی جسله‌ای را با کنعانی زادگان برای تمدید قرارداد برگزار کند.

گفتنی است جدایی بازیکنانی، چون مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر پس از پایان قراردادشان باید درس خوبی به رضا درویش داده باشد تا در زمان خودش باب گفتگو با بازیکنان تمدیدی را استارت بزند و دیگر همان اشتباهات را تکرار نکند. طبق خبر‌های دریافتی از باشگاه پرسپولیس، قرار است هفته آینده جلسه‌ای بین رضا درویش و حسین کنعانی زادگان برگزار شده تا باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با این بازیکن برای تمدید قرارداد رسما آغاز کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین