کد خبر: ۹۳۹۹۸۰
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰

مورد جالب درباره ریکاردو ساپینتو نمی‌دانستید

سرمربی پیشین استقلال استقلال به لحاظ مالی اصلاً مشکلی ندارد و منابع درآمد بسیار مطلوبی در اختیارش قرار دارد.
مورد جالب درباره ریکاردو ساپینتو نمی‌دانستید
آفتاب‌‌نیوز :

پس از شکست استقلال برابر السد قطر، جواد نکونام از سمت سرمربیگری آبی‌پوشان پایتخت استعفا داد و باشگاه استقلال هم با این استعفا موافقت کرد.

در همین راستا ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی سابق استقلال بلافاصله پس از ناکامی آبی پوشان در دوحه با انتشار بیانیه‌ای مدعی آمادگی کامل خود برای بازگشت به جمع استقلالی‌ها شد! ادعایی که سر و صدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخت، چون او در شهریور ماه نیز کاندیدای احراز همین سمت بود و گروهی از هواداران استقلال معتقدند همچنان منتظر است تا دوباره به استقلال برگردد. البته فعلاً سهراب بختیاری‌زاده به صورت موقت هدایت آبی‌پوشان را برعهده گرفته است.

جالب است بدانید ساپینتو به لحاظ مالی احتیاجی به پیشنهاد استقلال نداشته و جزو فوتبالیست‌های متمول پرتغال در نسل خود محسوب می‌شود. طبق شنیده‌های ما، ساپینتو در پرتغال ۳ فروشگاه بزرگ لوازم مصرفی و خوراکی دارد که ماهیانه درآمد بسیار خوبی برایش فراهم می‌کنند بنابراین از بابت معاش دغدغه‌ای ندارد و به خاطر پول مربیگری نمی‌کند، ولی دوست دارد همچنان در عرصه مربیگری فعال باشد.

او در لیگ بیست و دوم هدایت استقلال را بر عهده داشت و توانست با این تیم فاتح سوپرجام شود، ولی در لیگ برتر و جام حذفی دستش به جام نرسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین