کد خبر: ۹۴۰۱۱۵
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶

حملات شدید هوایی اسرائیل به بیروت

حملات شدید هوایی ارتش اشغالگر به بیروت رژیم اشغالگر اسرائیل بامداد امروز بار دیگر چندین منطقه در جنوب و شمال بیروت را هدف حملات شدید هوایی قرار داد.
حملات شدید هوایی اسرائیل به بیروت
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه حملات شدید اسرائیل به بیروت، سه منطقه در ضاحیه واقع در جنوب و یک منطقه در شمال این شهر مورد حمله قرار گرفت.

در این راستا منطقه «الامریکان» سه مرتبه و یک بار نیز منطقه «المشرفیه» و یک بار نیز منطقه «معوض» در ضاحیه هدف این حملات قرار گرفت.

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت لبنان در بمباران منطقه الباشوره، تاکنون ۶ نفر شهید و ۷ تن دیگر مجروح شده‌اند؛ خبرگزاری رسمی لبنان نیز خبر داد که ارتش صهیونیستی در حمله به منطقه «الباشوره» در شمال بیروت از بمب‌های فسفری ممنوعه استفاده کرده است.

از سوی دیگر در حالی که برخی منابع از حملات جنگنده‌ها خبر داده‌اند، اما شبکه المیادین گزارش داد که حداقل در یک مورد بمباران ضاحیه نه از سوی جنگنده‌ها، بلکه به وسیله شلیک از سمت ناو‌های ارتش اشغالگر صورت گرفته است.

در این راستا ارتش رژیم اسرائیل نیز در اطلاعیه‌ای مدعی شد که دقایقی قبل، حمله‌ای هدفمند و مهم را به ضاحیه جنوبی بیروت انجام داده است.

ساعتی پس از این حملات، ارتش اشغالگر صهیونیستی با تهدید بمباران مجدد هوایی، خواستار تخلیه منطقه «حاره حریک»، «برج البراجنه» و «الحدث» در جنوب شهر بیروت شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین