کد خبر: ۹۴۰۱۹۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲

کارلو آنچلوتی پس از شکست رئال مادرید: افتضاح بودیم؛ افتضاح!

کارلو آنچلوتی بعد از شکست در بازی مقابل لیل از نحوه عملکرد تیمش انتقاد کرد و رئال را مستحق شکست دانست.
کارلو آنچلوتی پس از شکست رئال مادرید: افتضاح بودیم؛ افتضاح!
آفتاب‌‌نیوز :

در حساس‌ترین دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در دیداری خارج از خانه به مصاف لیل رفت و با نتیجه ۱-۰ شکست غیرمنتظره‌ای را تجربه کرد. در دقایق پایانی نیمه نخست، جاناتان دیوید در دقیقه ۳+۴۵ از روی نقطه پنالتی گل برتری تیم فرانسوی را به ثمر رساند. رئال مادرید در نیمه دوم نتوانست راهی به دروازه حریف پیدا کند و شکست را قبول کرد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از بازی در نشست خبری به نمایش ضعیف تیمش اعتراف کرد. او در تحلیل نتیجه گفت: «لیل بهتر از ما بود و پیروزی را از آن خود کرد. ما در دقایق پایانی فرصت داشتیم که بازی را مساوی کنیم، اما حتی شایسته یک امتیاز هم نبودیم. عملکرد ما از هر نظر ضعیف بود و توضیح این شکست دشوار است.»

آنچلوتی درباره علت عملکرد ضعیف تیمش گفت: «ما خلاقیت نداشتیم و موقعیت‌های کمی خلق کردیم. در زمان مالکیت توپ هم ضعیف عمل کردیم و ایده‌های کافی نداشتیم. مهاجمان ما به بازی سریع و رو به جلو نیاز دارند، و وقتی در زمین کند باشیم، آن‌ها به مشکل می‌خورند. هیچ بهانه‌ای وجود ندارد، ما خیلی بد بودیم و باید پیشرفت کنیم.»

در خصوص پست بازی جود بلینگام، آنچلوتی تأکید کرد که تغییر خاصی در نحوه بازی او ایجاد نشده است و او در همان پستی بازی می‌کند که در فصل گذشته در آن به خوبی عمل کرده بود.

آنچلوتی همچنین به انتقادات وارد شده به تیمش اشاره کرد و گفت: «منتقدان کاملاً حق دارند. ما افتضاح بازی کردیم و من همه انتقادات را قبول می‌کنم. عملکرد ما به شدت ضعیف بود.»

او در پایان درباره برنامه‌های آینده تیم اظهار داشت: «باید مشکلات را شناسایی کرده و آن‌ها را حل کنیم. شکست فصل گذشته مقابل اتلتیکو مادرید به ما کمک کرد که تغییر کنیم و امیدوارم این بار هم چنین اتفاقی بیافتد.»

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین