کد خبر: ۹۴۰۳۵۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵

امام جمعه قزوین: نصرالله شهید شد، اما نابودی صهیونیست‌ها را سرعت بخشیده است

امام جمعه قزوین گفت: یکی از نتایج عملیات وعده صادق ۲، شکست هیبت دروغین صهیون خون‌آشام بود، صهیونیست‌ها این‌طور وانمود می‌کردند که ما در همه جا پیروزیم، اما سیلی ما آن‌ها را زمینگیر کرد و خواری و ذلتشان را به عالم نشان داد.
امام جمعه قزوین: نصرالله شهید شد، اما نابودی صهیونیست‌ها را سرعت بخشیده است
آفتاب‌‌نیوز :

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که ۱۳ مهر در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: پرچمدار مقاومت، سیدحسن نصرالله، جایزه یک عمر بندگی و تقوا را از خدا گرفت، خدا این جایزه را در قالب شهادت به او و یارانش عنایت کرد، اما مکتب مقاومت سرمایه‌دار شد و قوت پیدا کرد.

وی ادامه داد: شهادت به معنای سرمایه‌گذاری است، هر چقدر این سرمایه‌ها بیشتر باشند مقاومت قدرتمندتر و مستحکم‌تر می‌شود و عزت و شوکتش در دنیا افزایش پیدا می‌کند، این حقیقتی است که ذهن کور و شیطانی دشمنان ما هیچ‌گاه نفهمیده است، اگر می‌فهمیدند در مقابل خدا نمی‌ایستادند و خط شیطان را پی نمی‌گرفتند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: شهید سید حسن نصرالله به شهادت رسید، اما مکتب استقامت و مقاومت محکم‌تر از گذشته شد، این مسئله صهیونیست‌ها را به استیصال کشانده و نابودی آن‌ها را سرعت بخشیده است.

وی بیان کرد: عملیات بزرگ وعده صادق ۲ که به دستان توانمند نیرو‌های مسلح ما انجام شد، چند نتیجه مهم داشت، یکی از نتایج این عملیات شادی کودکان یتیم و آواره و زنان بی‌پناه لبنان و غزه بود، نتیجه دیگر آن شکست هیبت دروغین صهیون خون‌آشام بود، صهیونیست‌ها این‌طور وانمود می‌کردند که ما در همه جا پیروزیم، اما سیلی ما آن‌ها را زمینگیر کرد و خواری و ذلتشان را به عالم نشان داد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: نتیجه دیگر این عملیات وحدت، انسجام و همدلی بین مسلمانان جهان بود، همه مسلمانان به ایران اسلامی احترام گذاشته و خداقوت گفتند و خوشحال شدند که ایران مقتدر به داد محرومین و مظلومین غزه و لبنان رسیده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از نتایج عملیات وعده صادق ۲، تقویت جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران در مقابل کفر و استکبار جهانی بود، جبهه مقاومت با مرکزیت ایران اسلامی قوی شد و ایران صهیونیست‌ها را بر سر جای خودشان نشاند. صهیونیست‌ها با دست قدرتمند جمهوری اسلامی طعم تلخ شکست را چشیدند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: یکی دیگر از نتایج این عملیات پیوستن فرقه‌ها و مذاهب گوناگون به اسلام است، چرا که آن‌ها می‌بینند اسلام جبهه حمایت از حق است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین