کد خبر: ۹۴۰۵۰۹
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

افزایش دمای هوای تهران از اواسط هفته

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از دوشنبه تا چهارشنبه (۱۶ تا ۱۸ مهر) افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.
افزایش دمای هوای تهران از اواسط هفته
آفتاب‌‌نیوز :

برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران طی پنج روز آینده آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

امروز (۱۴ مهر) در پاره‌ای از نقاط جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک و یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار و کاهش موقت کیفیت هوا مورد انتظار خواهد بود.

از ظهر امروز (۱۴ مهر) تا فردا (۱۵ مهر) در سطح استان به‌ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات شمالی و شرقی افزایش ابر و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

امروز تا فردا کاهش نسبی دما و از دوشنبه تا چهارشنبه افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای ۱ درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۵ مهر) ابری با افزایش باد و بارش پراکنده و گاهی رگبار و رعد و برق، با احتمال وزش باد شدید و از بعد از ظهر به تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۶ مهر) صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین