کد خبر: ۹۴۰۶۹۴
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰

آمار نگران کننده خط حمله پرسپولیس

با گلزنی در دیدار مقابل چادرملو مشکلات خط حمله تیم پرسپولیس همچنان ادامه‌دار ماند.
آمار نگران کننده خط حمله پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

با نگاهی به عملکرد بازیکنان حاضر در فهرست مهاجمان تیم پرسپولیس مشخص می‌شود تنها علی علیپور تا اینجای فصل توانسته برای این تیم گلزنی کند.

علیپور با تک گلی که در دیدار مقابل آلومینیوم اراک - که با پیروزی دو بر صفر پرسپولیس به پایان رسید - به ثمر رساند تنها مهاجم تیم پرسپولیس به شمار می‌رود که توانسته تا اینجای فصل در شش مسابقه قبلی لیگ برتر برای این تیم گلزنی کند. اما سایر گل‌های تیم پرسپولیس را اوستون اورونوف و سعید صادقی به همراه وحید امیری از جمع بازیکنان خط هافبک به ثمر رسانده‌اند که هر کدام یک گل برای این تیم زدند.

در جمع مدافعان پرسپولیس نیز العملود و گولسیانی هر کدام یک گل برای پرسپولیس زده اند و محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز با دو گل از روی نقطه پنالتی (مقابل آلومینیوم و استقلال) دو گل دیگر تیم پرسپولیس را به ثمر رسانده تا مجموع گل‌های زده این تیم به عدد ۸ برسد.

اینکه تیم پرسپولیس که همواره در طول ادوار گذشته خط حمله معروف و قدرتمندی داشته در این فصل تا اینجا نتوانسته آنچنان که بعد و شاید درخشان ظاهر شود می‌تواند در آستانه برگزاری دیدار‌های بعدی پرسپولیس مقابل ملوان - که جزو تیم‌های بالا نشین جدول است - و السد قطر در چهارچوب لیگ نخبگان این تیم را با دردسر‌هایی مواجه کند.

گاریدو اسپانیایی سرمربی این تیم قطعاً باید در تعطیلات روی بحث چارچوب شناسی و تقویت خط حمله پرسپولیس کار کند. هرچند گفته می‌شود با آماده‌تر شدن لوکاس ژوائو و رسیدن به هماهنگی با بازیکنان دیگر این مشکل برطرف خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین