کد خبر: ۹۴۰۶۹۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰

گاریدو مثل نکونام، چقدر این پرسپولیس بد بود!

پرسپولیسی‌ها بردند، اما یک عذرخواهی به طرفدارانشان بدهکار شدند.
گاریدو مثل نکونام، چقدر این پرسپولیس بد بود!
آفتاب‌‌نیوز :

وقتی پرسپولیس مقابل پاختاکور متوقف شد، بازیکنان و مربیان و مدیران این تیم در اقدامی پسندیده از طرفداران خود عذرخواهی کردند. قرمز‌ها به یک برد خانگی در لیگ نخبگان نیاز داشتند که فکر می‌کردند براحتی اتفاق می‌افتد. آن‌ها ۳ امتیاز را در جیب خود می‌دیدند و رقیب را دست کم گرفتند.

فشردگی مسابقات باعث شد پرسپولیسی‌ها نتوانند خیلی کار کارشناسی روی آن نمایش انجام دهند. بلافاصله بازی با چادر ملو در هفته هفتم لیگ برتر رسید و این بار قرمز‌ها به عنوان مدافع قهرمانی لیگ برای رسیدن به صدر جدول باید سه امتیاز را در خانه نگه می‌داشتند.

پرسپولیس در این مسابقه نمایشی بسیار بدتر از خود نشان داد. زمین برای هر دو طرف یکسان بود و به طور طبیعی تیم تازه صعود کرده از لیگ آزادگان، در اولین تجربه لیگ برتری برای مساوی به میدان آمده بود. همه این‌ها را می‌شد از قبل پیش بینی و برای آن راهکار داشت!

پرسپولیس در این مسابقه اصلاً چهره یک تیم را نداشت. پاس‌های این تیم به عدد ۳ نمی‌رسید و هیچ برنامه‌ای جز ارسال از جناحین در طول بازی از قرمز‌ها ندیدیم. پرسپولیس به حرکات اتفاقی بازیکنانش دلخوش کرده بود...

پرسپولیس به گل ۳ امتیازی رسید و حالا هنوز مدعی است، اما این نمایش یک نمره منفی و مردودی برای گاریدو محسوب می‌شد. هرگز قهرمان بلامنازع دهه اخیر فوتبال ایران را مقابل یک رقیب در بازی‌های داخلی اینقدر ضعیف و ناتوان از گل زنی و برتری ندیده بودیم.

برای تیم‌های بزرگ «نمایش» هم به اندازه «نتیجه» مهم است. فصل قبل استقلال ۶۷ امتیاز گرفت، اما هیچکس از نمایش شاگردان نکونام راضی نبود. استقلالی که با ساپینتو جام نگرفت، اما طرفداران به خاطر همین نمایش او را قبول داشتند.

حالا مرد اسپانیایی بهتر از هر کسی می‌داند که تیمش به جای برگزاری جشن شادی و پیروزی باید از هوادارانش عذرخواهی و سر در گریبان برده و به دلایل این نتایج این نمایش ضعیف فکر کند و از همین فردا برای حل این مشکلات تمرین در دستور کار داشته باشد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین