کد خبر: ۹۴۰۸۴۱
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰

عکس/مهرانه مهین ترابی در ۶۷ سالگی!

مهرانه مهین ترابی، یکی از بازیگران نام‌آشنای سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، به واسطه بازی در نقش «فاطمه فروزان‌فر» در سریال پرطرفدار زمانه به شهرتی بیشتر دست یافت. او با ایفای نقش‌های ماندگار و حضور در آثار متعددی، جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان ایرانی پیدا کرده است. اخیراً تصاویری از مهرانه مهین ترابی در سن ۶۷ سالگی منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌های خبری داشته است.
عکس/مهرانه مهین ترابی در ۶۷ سالگی!
آفتاب‌‌نیوز :

مهرانه مهین ترابی، یکی از بازیگران نام‌آشنای سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، به واسطه بازی در نقش «فاطمه فروزان‌فر» در سریال پرطرفدار زمانه به شهرتی بیشتر دست یافت. او با ایفای نقش‌های ماندگار و حضور در آثار متعددی، جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان ایرانی پیدا کرده است. اخیراً تصاویری از مهرانه مهین ترابی در سن ۶۷ سالگی منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌های خبری داشته است. این تصاویر مورد توجه بسیاری قرار گرفته‌اند و تغییرات ظاهری او در این سن، به بحث‌های مختلفی در فضای مجازی دامن زده است.

مهرانه مهین ترابی در ۲۱ مرداد سال ۱۳۳۶ در کرج متولد شد و پس از تحصیلات اولیه، به علاقه خود در زمینه هنر پی برد. او به دلیل عشق و علاقه به بازیگری، وارد دانشگاه تهران شد و در دانشکده هنر‌های زیبا، مدرک لیسانس خود را در رشته بازیگری و کارگردانی دریافت کرد. از همان ابتدا، مهارت‌های بازیگری او چشمگیر بود و این امر باعث شد به سرعت در عرصه هنر بدرخشد.

عکس/چهره حیرت‌انگیز مهرانه مهین ترابی در ۶۷ سالگی!

یکی از موضوعات پرطرفدار پیرامون زندگی شخصی مهرانه مهین ترابی، وضعیت ازدواج او است. او در برنامه دورهمی، که با اجرای مهران مدیری پخش شد، در مورد دیدگاه‌های خود نسبت به ازدواج صحبت کرد. او در این گفتگو تأکید کرد که فردی بسیار سخت‌گیر است و به همین دلیل تا به حال نتوانسته مرد دلخواه خود را پیدا کند. مهرانه توضیح داد که هرگز انتظارات مادی، موقعیتی یا شغلی از شریک زندگی نداشته است، اما معیار‌های دیگری در ذهنش داشته که بر آن‌ها پافشاری کرده و هیچ‌گاه کوتاه نیامده است.

عکس/چهره حیرت‌انگیز مهرانه مهین ترابی در ۶۷ سالگی!

این اظهارات او، نشان از شخصیت مستقل و قوی‌اش دارد که نه تنها در زندگی حرفه‌ای، بلکه در زندگی شخصی نیز اصول و معیار‌های خاص خود را دنبال می‌کند. مهرانه مهین ترابی همچنان به عنوان یکی از چهره‌های محبوب و شناخته‌شده در میان هنرمندان ایرانی به شمار می‌آید و حضور پررنگ او در عرصه‌های مختلف هنری، همچنان ادامه دارد.

منبع: سایت طلا 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین