کد خبر: ۹۴۰۸۸۲
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰

نتانیاهو: منع فروش سلاح به ما ایران را قوی می‌کند

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با رئیس‌جمهور فرانسه گفت پیشنهاد پاریس برای وضع محدودیت بر فروش سلاح به این رژیم، به نفع ایران تمام خواهد شد.
نتانیاهو: منع فروش سلاح به ما ایران را قوی می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه گفت منع فروش سلاح به این رژیم که از سوی پاریس مطرح شده، تنها به موضع ایران کمک خواهد کرد.

یک روز پس از آنکه رهبران رژیم اشغالگر و فرانسه در پی پیشنهاد ماکرون برای توقف ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی در زاویه قرار گرفتند، نتانیاهو در تماس تلفنی با ماکرون گفت: «انتظار می‌رود دوستان اسرائیل پشتش بایستند.» او همچنین گفت رژیم صهیونیستی از متحدان و دوستان خود انتظار دارد محدودیت‌هایی وضع نکنند که تنها نتیجه آن کمک به ایران و متحدانش است.

نتانیاهو در این تماس مدعی شد حملات رژیم صهیونیستی به خاک لبنان که مورد انتقاد رئیس‌جمهور فرانسه قرار گرفته، در واقع به افزایش امنیت، ثبات و صلح در تمام منطقه منجر خواهد شد!

رئیس‌جمهور فرانسه در روز شنبه گفت توقف ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی را یک اصل مهم برای حصول سازش سیاسی در این درگیری دانست و با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به لبنان، گفت قربانی‌شدن مردم لبنان غیرقابل قبول است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به این اظهارات، پیشنهاد رئیس‌جمهور فرانسه را «شرم آور» خواند و مدعی شد که رژیم اشغالگر حتی بدون کمک‌های غربی هم تمامی مخالفانش را شکست می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین