کد خبر: ۹۴۰۸۸۴
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱

زن‌ها در جوکر بامزه‌تر بودند یا مردها؟

خیلی از تماشاگران معتقدند که قسمت دوم جوکر از فصل دوم که به حضور بانوان هنرمند اختصاص داشت توانسته با خلق موقعیت های طنز جذاب تر باشد.
زن‌ها در جوکر بامزه‌تر بودند یا مردها؟
آفتاب‌‌نیوز :

حضور بانوان در مسابقاتی، چون شب‌های مافیا، پدرخوانده، زودیاک زده شده بود و پیش از این هم در استند آپ کمدی‌های خندوانه تا حدودی این مساله جا افتاده بود، اما اینکه برنامه‌ای به شکل ویژه به طنز بانوان اختصاص پیدا کند، اتفاقی بود که با جوکر برای اولین بار تجربه شد.

• «جوکر ۲» با حضور بانوان در شرایطی منتشر شد که چهار قسمت اول این فصل با حضور بازیگران مرد و اجرای احسان علیخانی، به دلیل شوخی‌های نامناسب برای تمام سنین، انتقاد‌های فراوانی را به دنبال داشت. در نهایت ساترا با یک تاخیر چند هفته‌ای اعلام کرده برخی قسمت‌های فصل دوم جوکر فاقد مجوز انتشار است و این زمانی اعلام شد که جوکر زنان پخش می‌شد و بار دیگر اعلام شد که پخش فاقد مجوز مربوط به بخش مردان است.

• جوکر بانوان، اما توانسته نظر تماشاگران را به خود جلب کند، این در حالی بود که قبل از پخش این قسمت که بانوان حضور داشتند خیلی‌ها با توجه به محدودیت‌های عرفی می‌گفتند آیا جوکر بانوان می‌تواند تماشاگر داشته باشد و آیا هنرمندان حاظر در این قسمت می‌توانند بخندانند؟

• با پخش قسمت اول و حضور هنرمندان که بیشتر آن‌ها در حضور نمایش فعالیت زیادی داشته و دارند مشخص شد که این نگرانی جایی ندارد و حتی زنان موفق‌تر از مردان هنرمند شرکت کننده در قسمت اول بودند.

• خیلی از تماشاگران معتقد بودند که مرد‌ها دستشان برای خنداندن خیلی باز است و جوکر بانوان موفقیتی ندارند، اما نکته جالب این شد که بانوان خلاقیت بیشتری در خنداندن داشتند و این برای تماشاگران این بخش خیلی جذاب بود.

• زنان هنرمند با خلق موقعیت‌های طنز و اجرای بداهه برخی نمایش و جوکر تایم خود نشان دادند که در عین محدودیت می‌توان خلاق بود. برخی نیز عنوان کردند که موقعیت‌های خلق شده بسیار فکر شده بود. شاید بتوان گفت برگ برنده جوکر بانوان همین محدودیت‌ها بدانیم.

• از دیگر نکاتی که تماشاگران به آن اشاره کردند، حضور بانوان هنرمند در رده سنی بود که حضور ناهید مسلمی برای خیلی از تماشاگران جذاب بود و به آن اشاره شده است.

• در برخی قسمت‌ها که شاید مخاطب حس کند بعضی از شرکت‌کنندگان سن و سال‌دارتر ممکن است در خلق شوخی کم بیاورند، اما ورق برمی گردد و این هنرمند تندیس جوکر را می‌گیرد.

• در نهایت پخش جوکر۲ با حضور بانوان را می‌توان یک سنت‌شکنی دانست؛ اتفاقی مثبت که هم توانست استعداد طنز زنان بازیگر را که تا حدی در سایه همکاران مردشان به درستی دیده نمی‌شد، خارج کند و هم نشان داد می‌توان بدون شوخی‌های هجو گونه، لحظات شادی برای مخاطب رقم زد و مخاطب نیز آن را بپسندد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین