کد خبر: ۹۴۰۸۹۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰

پایان تلخ کورس دو خودرو با مرگ یک نفر در آتش

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر اظهار کرد: کورس گذاشتن رانندگان دو دستگاه خودروی سواری با یکدیگر منجر به مرگ یکی از سرنشینان شد.
پایان تلخ کورس دو خودرو با مرگ یک نفر در آتش
آفتاب‌‌نیوز :

امیر نژاد رحیم درباره وقوع تصادف در بلوار سید مرتضی گفت: ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه امشب، یک مورد حادثه در لاین برگشت بلوار سید مرتضی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی با بیان اینکه پس از اعلام حادثه بلافاصله نیرو‌ها به محل اعزام شدند، خاطرنشان کرد: گرچه در ابتدا به آتش‌نشانی حریق خودرو اعلام شده بود، اما پس از رسیدن نیرو‌ها به محل و اطفاء آتش مشخص شد یک نفر در داخل خودرو بوده که به طور کامل سوخته است.

نژاد رحیم با اشاره به اینکه بلافاصله تیم نجات آتش‌نشانی نیز برای رهاسازی و بیرون آوردن جنازه به محل اعزام شد، تصریح کرد: پس از انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد دو خودروی سواری ۴۰۵ و پژو پارس در این بلوار با یکدیگر کورس گذاشته بودند که پس از برخورد با یکدیگر خودروی پژو پارس از جاده خارج و با تیر برق برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شدت برخورد با تیر برق به حدی بالا بود که آتش می‌گیرد، اظهار کرد: علیرغم اینکه خودرو آتش می‌گیرد، اما متأسفانه سرنشین عقب خودرو احتمالاً، چون بی‌هوش شده نتوانسته از خودرو خارج شود و در آتش به طور کامل می‌سوزد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر با اعلام اینکه متأسفانه فرد فوت شده در این حادثه قابل تشخیص نبوده است، اظهار کرد: دو نفر از سرنشینان خودروی مقابل توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و بر اساس آنچه شاهدان گفته‌اند راننده و یک فرد دیگر از خودروی پژو پارس از صحنه متواری شدند، ولی این اطلاعات دقیق نیست.

وی اظهار کرد: گرچه در بلوار سید مرتضی چندین سرعتکاه نصب شده و از نور کافی برخوردار است، اما باز هم شاهد سرعت بالای برخی خودرو‌های جوانان هستیم که بعضاً منجر به اتفاقات ناگواری می‌شود.

نژادرحیم با بیان اینکه تاکنون چندین نفر از عابران پیاده به دلیل سرعت بالای خودرو‌های سواری و برخورد با آن‌ها جان خود را از دست داده‌اند، گفت: آن‌قدر سرعتکاه‌ها زیاد شده که خودرو‌های امداد و نجات را برای حضور به موقع در صحنه با مشکل مواجه کرده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر احداث پل عابر پیاده را در این جاده ضروری دانست و از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه در این بلوار رانندگی کنند.

 امیر افشار مسئول روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی کاشمر با بیان اینکه پس از اعلام حادثه به اورژانس ۱۱۵ بلافاصله دو آمبولانس به محل اعزام شدند، گفت: دو نفر مصدوم این حادثه توسط نیرو‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد، افزود: مصدومان حادثه مرد بوده‌اند که حالشان مساعد اعلام شده است. به دلیل برخورد خودرو با تیر برق و شکسته شدن آن برق برخی از مناطق قطع شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین