کد خبر: ۹۴۰۹۴۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹

خط و نشان باشگاه پرسپولیس برای بیرانوند؛ ویدئو را حتما منتشر کند

معاون حقوقی پرسپولیس گفت: دروازه‌بانی که دو گل زاویه بسته می‌خورد معلوم است که تمرکز ندارد!
خط و نشان باشگاه پرسپولیس برای بیرانوند؛ ویدئو را حتما منتشر کند
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش تراکتور تبریز پس از پایان بازی امشب این تیم مقابل فولاد خوزستان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور گفت: من ۲۰ میلیارد تومان جریمه شدم که آن را نمی‌دهم اما پنج میلیارد تومانی که هیأت مدیره پرسپولیس بابت شیرینی الحاقیه ای که با من امضا کردند را گرفتند را از آنها پس می‌گیرم.

دروازه بان تیم ملی ایران افزود: اگر زیاد ادامه بدهند ویدئویی که آمدند را هم منتشر می‌کنم.

هومن هدایتی، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، در واکنش به این موضوع گفت: در این رأی ایرادات زیادی وجود دارد. از نگارش و استنادات گرفته تا درک درست از وضعیت پرونده، تعریف نادرست از بازه زمانی فصل در این رأی ایراد دارد. این رأی به نوعی است که می‌تواند سندی قوی برای بسیاری از اتفاقات فوتبالی باشد.

او در ادامه افزود: اعضای کمیته تعیین وضعیت از حقوقدانان بسیار خوب و مورد اعتماد هستند، ولی در موضوع مربوط به تعلیق دچار اشتباه شدند. اگر این اشتباه صرفا تفسیری باشد اشکال ندارد و همه قضات می‌توانند در استدلالشان اشتباه کنند، اما به نظرم در بخش پایانی رأی این پرونده اشتباه شده است.

هدایتی همچنین دلیل اظهارات بیرانوند بعد از بازی را عدم تمرکز او عنوان کرد: من خودم ریشه آذری دارم و تیم تراکتور را دوست دارم، ولی دیدیم که بیرانوند در بازی با فولاد دو گل از زاویه بسته خورد. این نشان می‌دهد که او تمرکز لازم را نداشت و به تبع آن در بیان دفاعیات خودش هم تمرکز ندارد و قطعا به درستی راهنمایی نمی‌شود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: اتهامی که بیرانوند زده یک اتهام بسیار سخت و سنگینی است و بلافاصله هم کمیته انضباطی او را به صورت شبانه برای ادای توضیحات احضار کرد. ما هم قطعا فردا دستورات لازم را از هیئت مدیره و مدیرعامل دریافت خواهیم کرد تا باشگاه پرسپولیس نسبت به احقاق حق خود از اتهامات وارد شده اقدام کند.

وی در پایان اظهار داشت: بیرانوند گفته اگر ادامه دهند ویدئویی را منتشر می‌کند. ما با قدرت و به دور از عجله ادامه می‌دهیم و ایشان هم ویدئو را حتما منتشر کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین