کد خبر: ۹۴۰۹۴۵
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸

سقف کوتاه آرزو‌های مهدی قایدی؛ پسر تو حیف شدی!

این روز‌ها مهدی قایدی در فوتبال امارات می‌درخشد و بیشتر از همیشه ما را به فکر می‌اندازد که چرا سقف آرزوهایش اینقدر کوتاه شد...
سقف کوتاه آرزو‌های مهدی قایدی؛ پسر تو حیف شدی!
آفتاب‌‌نیوز :

«درخشش مهدی قایدی در لیگ امارات» ... این تیتر تقریبا هر هفته و بعد از برگزاری هر هفته از بازی‌های ادنوک لیگ امارات در رسانه‌های ایرانی منتشر می‌شود. مهدی قایدی ستاره ساله فوتبال ایران از زمانی که با درخواست فرهاد مجیدی به اتحاد کلبای امارات پیوست، تقریبا هر هفته نمایش درخشانی در این تیم داشته و از بهترین‌های فوتبال امارات بوده است. قایدی در سال ۱۴۰۰ با امضای قراردادی پنج ساله به شباب الاهلی امارات پیوست. او در سال ۱۴۰۱ به صورت قرضی به استقلال برگشت، اما بدقولی باشگاه استقلال در اجرای تعهدات مالی‌اش نسبت به باشگاه اماراتی باعث شد او دوباره به لیگ امارات برگردد و این بار به تیمی برود که هدایت آن برعهده فرهاد مجیدی بود.

قایدی زیر نظر مجیدی، دوباره درخشیدن را شروع کرد به طوری که امیر قلعه نویی در اردوی آخر تیم ملی مجاب به دعوت او شد و اتفاقا مهدی در جام ملت‌های آسیا هم با وجود اینکه فرصت کمی برای بازی به او رسید، درخشید. قایدی در روز‌هایی که مجیدی با کلبا نتیجه نمی‌گرفت هم ستاره تیمش بود، ولی یک تنه نتوانست به روز‌های بحرانی کلبا پایان دهد. در نقل و انتقالات تابستانی امسال هم دوباره شایعاتی مبنی بر بازگشت او به استقلال مطرح شد، ولی باشوی کوچک فوتبال ایران در کلبا ماندگار شد و با شروع دوباره لیگ امارات درخشش او هم شروع شد. درخششی که البته برای فوتبال ایران بیشتر طعم حسرت دارد تا خوشحالی...

قایدی که حالا سامان قدوس دیگر ستاره فوتبال ایران را هم کنار خود می‌بیند در آخرین هفته سپری شده از ادنوک لیگ جوری درخشید که همه ما انگشت حسرت به دهان بردیم که حیف از این بازیکن تکنیکی و با استعداد که جایش در بین لژیونر‌های اروپایی فوتبال ایران بسیار خالی است. قایدی در دیدار کلبا مقابل البطائح در هفته پنجم لیگ امارات در کنار سامان قدوس، نمایشی استثنایی داشت و مهره کلیدی تیمش در برد سه بر صفر مقابل این تیم بود. در این بازی قدوس و قایدی هر کدام یک گل زدند و جالب اینکه به یکدیگر هم پاس گل دادند. درواقع نمایش‌های فوق العاده بازیکن سابق استقلال نشان می‌دهد او ظرفیت و پتناسیل بازی در فوتبال اروپا را دارد، اما دلش به درخشش در حاشیه خلیج فارس خوش است.

اگرچه قایدی هنوز سن و سالی ندارد، اما به نظر می‌رسد او مسیر زندگی فوتبالی‌اش را انتخاب کرده و بعید است بخواهد آن را عوض کند! قایدی در سال‌های اخیر نشان داده با وجود اینکه بسیار مستعد و تکنیکی است، اما سقف آرزوهایش چندان بلند نیست و به همین درخشش در فوتبال امارات راضی است. او قرارداد‌های نجومی‌در فوتبال امارات را به حضور در فوتبال اروپا ترجیح می‌دهد و چندان اهل نظم و دیسیپلین فوتبالی نیست. قایدی، آسان‌ترین راه برای رسیدن به آرزوهایش را انتخاب کرد و در مسیرش هم موفق است. حتی اگر از نظر ما او یک استعداد حیف شده باشد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین