کد خبر: ۹۴۱۰۲۲
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳

بیانیه حزب‌الله لبنان به مناسبت سالگرد هفتم اکتبر: این غده سرطانی باید حذف شود

«علیرغم وحشیگری و تجاوزات اشغالگران که منجر به شهادت ده‌ها هزار فلسطینی و نابودی نوار غزه با وحشیگری بی سابقه شد، این موجود ظالم و متجاوز ثابت کرده است که موجودی شکننده است که توانایی آن را ندارد بدون حمایت آمریکا زنده بمانند. این موجود موقت صهیونیستی در منطقه ما و بافت اجتماعی، فرهنگی و بشردوستانه ما جایی ندارد و این غده سرطانی باید حذف شود، حتی اگر زمان زیادی ببرد.»
بیانیه حزب‌الله لبنان به مناسبت سالگرد هفتم اکتبر: این غده سرطانی باید حذف شود
آفتاب‌‌نیوز :

حزب‌الله لبنان به مناسبت سالگرد هفتم اکتبر بیانیه‌ای صادر کرد. 

به گزارش دانشجو، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی نوشت: 

امروز یک سال کامل از عملیات قهرمانانه طوفان الاقصی می‌گذرد… در این مناسبت تاریخی بر موارد زیر تاکید می‌کنیم: 

۱- بر حق مقاومت ملت فلسطین به هر وسیله در برابر اشغال برای احیای حقوق مشروع و رفع اشغالگری [تاکید می‌کنیم]. 

۲- علیرغم وحشیگری و تجاوزات اشغالگران که منجر به شهادت ده‌ها هزار فلسطینی و نابودی نوار غزه با وحشیگری بی‌سابقه شد، این موجود ظالم و متجاوز ثابت کرده است که موجودی شکننده است که توانایی آن را ندارد بدون حمایت آمریکا زنده بمانند. 

۳- این موجود موقت صهیونیستی در منطقه ما و بافت اجتماعی، فرهنگی و بشردوستانه ما جایی ندارد و این غده سرطانی باید حذف شود، حتی اگر زمان زیادی ببرد. 

۴- آمریکا و متحدان و ابزارهای آن در جهان و منطقه شریک این اشغالگری در تجاوزات و جنایات آن علیه ملت فلسطین و لبنان و علیه مردم منطقه هستند و مسئولیت کامل این جنایت را بر عهده دارند. 

۵- ایستادگی ملت فلسطین و مقاومت دلیرانه آن‌ها را پس از یک سال صبر، استقامت و قهرمانی علیرغم مصیبت و درد ناشی از آن ارج می‌نهیم؛ آن‌ها شایسته پیروزی هستند. 

۶- قدرت و رشادت برادران مجاهد خود در جبهه‌های مقاومت در یمن عزیز و عراق بزرگ و همچنین تصمیم تاریخی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر نابودی عمق اشغالگر با موشک‌های خود را ارج می‌نهیم. 

۷- تصمیم حزب الله مبنی بر گشودن جبهه حمایت در هشتم اکتبر برای حمایت از ملت فلسطین و مقاومت شرافتمندانه آن‌ها تصمیمی در جانب حق و عدالت و انسانیت کامل و در عین حال تصمیمی برای دفاع از لبنان است. و مردم آن، که مقاومت ما و مردم ما بهای سنگین و پرهزینه‌ای را در ساختار رهبری و ساختار نظامی و مادی آن پرداختند، صدها هزار غیرنظامی امنیتی را آواره کردند و اموال و ساختمان‌های خصوصی را تخریب کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین