کد خبر: ۹۴۱۴۱۰
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸

نزاع خونین خانوادگی به خاطر کری خوانی در اینستاگرام!

کری‌خوانی چند نفر از پسران فامیل و انتشار استوری‌های مختلف در اینستاگرام پایان خوشی نداشت و به درگیری خونین منجر شد.
نزاع خونین خانوادگی به خاطر کری خوانی در اینستاگرام!
آفتاب‌‌نیوز :

چهارم تیر امسال، درگیری خونینی در مقابل گیم‌نتی در جنوب تهران به پلیس اعلام شد. با اعلام این خبر، بلافاصله مأموران راهی محل حادثه شدند و ۲ برادر را که به‌شدت زخمی شده بودند به بیمارستان منتقل کردند. تحقیقات میدانی حکایت از آن داشت که ۲ برادر با چند مرد سوار بر ۳ خودروی پژو و پراید با قمه و چاقو درگیر شده‌اند. ۲ برادر که از ناحیه سر، دست و کمر به‌شدت آسیب دیده بودند، راهی بیمارستان شدند و تا یک قدمی مرگ پیش رفتند، اما معجزه رخ داد و با تلاش پزشکان به زندگی بازگشتند.

به گزارش همشهری، با انجام تحقیقات مشخص شد که عاملان درگیری، از بستگان درجه یک این ۲ برادر هستند. آن‌ها از مدت‌ها قبل با یکدیگر دچار اختلاف شده بودند و کل کل می‌کردند؛ به‌طوری‌که یکی از برادران، یکی از آن‌ها را با قمه زخمی کرده و به جرم درگیری خونین یک سالی زندانی شده بود. از سوی دیگر، مردان انتقام‌جو منتظر آزادی جوان زندانی بودند تا از او انتقام بگیرند. سرانجام او آزاد شده و مردان کینه‌جو انتقامشان را گرفتند.

با اطلاعات به‌دست آمده، عاملان این درگیری در ویلایی اجاره‌ای در شمال کشور دستگیر شدند. متهم اصلی در بازجویی‌ها گفت: مدت‌هاست که با پسرعموهایم اختلاف داریم؛ آن هم بر سر قدرت‌نمایی و قلدری. این اختلافات ادامه داشت تا اینکه سال گذشته باهم درگیر شدیم و پسرعموهایم مرا به زندان انداختند. یک سال از بهترین روز‌های عمرم را در زندان سپری کردم و در نهایت خانواده‌ام به هر کسی که فکرش را می‌کردند رو زدند تا توانستند پول دیه را فراهم و مرا از زندان آزاد کنند.

او ادامه داد: در تمام مدتی که در زندان بودم، خانواده‌ام بار‌ها به خانه عمویم رفته بودند تا رضایت بگیرند، اما آن‌ها قبول نکرده بودند و همین موضوع آتش کینه را در دلم روشن کرد و به‌دنبال راهی برای انتقام بودم. حتی بعد از آزادی از زندان، متوجه شدم که آن‌ها مدام در اینستاگرام، فیلم و متن می‌گذاشتند و مرا تحقیر می‌کردند. این اتفاقات موجب شد تا آتش کینه در دلم روشن شود و در نهایت با کمک پسردایی‌ام و چند نفر از دوستان دیگر، نقشه انتقام را اجرا کردیم که خوشبختانه بخت با من یار بود وپسرعموهایم زنده ماندند و من از اتهام قتل نجات پیدا کردم.

به دستور قاضی حمیدرضا کیاستی، بازپرس دادسرای جنایی تهران، تحقیق در این پرونده ادامه دارد.

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین