کد خبر: ۹۴۱۵۱۱
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱

ابوشریف: پیروزی از آن ماست

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران گفت: سران کشور‌های عربی با سکوت‌شان در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی در طول یک سال گذشته، عزت و کرامت خود را بیشتر از قبل از دست داده‌اند.
ابوشریف: پیروزی از آن ماست
آفتاب‌‌نیوز :

«ناصر ابوشریف» در همایش «طوفان الاقصی: آغاز نصرالله» که از سوی وزارت امور خارجه با حضور «سید عباس عراقچی» رئیس دستگاه دیپلماسی کشور برگزار شد، گفت: امروز دنیا، رژیم صهیونسیتی را یک رژیم اشغالگر می‌داند و هفتم اکتبر ماهیت رژیم صهیونیستی را نشان داد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران با بیان این که «دشمن و دجال اصلی آمریکا است»، ادامه داد: ما در یک نبرد واقعی قرار داریم و کسی نمی‌تواند از این نبرد ساده‌لوحانه بگذرد.

ابوشریف با اعتقاد بر این که «در آستانه یک جنگ فراگیر و یا جنگ جهانی به روش دیگر قرار داریم»، خاطرنشان کرد: ما در جریان مقاومت، پایدار خواهیم ماند و با تمام توان ادامه می‌دهیم.

 ابوشریف با بیان این که» آمریکا و رژیم صهیونسیتی در منطقه یک پروژه دارند که در حال پیگیری آن هستند» در بخشی از سخنان خود گفت: سران کشور‌ها عربی در بدترین وضعیت هستند و بعد از سکوت‌شان در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی در طول یک سال گذشته، عزت و کرامت خود را بیشتر از قبل از دست دادند.  آلترناتیو وضعیت موجود، جریان مقاومت است که علیرغم ضربه‌هایی که به آن وارد شده در حال پیشرفت است.آینده سختی پیش رو داریم، ولی پیروزی از آن ماست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین