کد خبر: ۹۴۱۷۸۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷

پلیس‌های تخصصی به اسلحه شوکر برقی مجهز می‌شوند

جانشین فرمانده کل انتظامی، تجهیز تمامی پلیس‌های تخصصی فراجا به اسلحه شوکر برقی را اولویت پلیس دانست و گفت: در حال تامین و ساخت این سلاح‌ها همچنین الحاق به نیرو‌ها هستیم.
پلیس‌های تخصصی به اسلحه شوکر برقی مجهز می‌شوند
آفتاب‌‌نیوز :

سردار قاسم رضایی تجهیز پلیس به اسلحه شوکر برقی را یک ضرورت برای مجموعه انتظامی در راستای ماموریت خود در جهت تامین نظم و امنیت دانست و افزود: این سلاح از تجهیزات استاندارد پلیس در تمامی کشورها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: به طور حتم پلیس جمهوری اسلامی باید در راستای استانداردسازی و تقویت مقابله با مجرمان و برهم زنندگان امنیت مردم به به‌روزترین امکانات مجهز شود.

جانشین فرمانده کل انتظامی به مزایای اسلحه شوکر برقی اشاره کرد و گفت: این تجهیزات در مدیریت صحنه جرم بسیار کارایی دارد و می‌تواند پلیس را در مقابله با مجرمان و به خصوص اراذل و اوباش تقویت کرده واستفاده از اسلحه جنگی را به حداقل یا در صورت لزوم برساند.

سردار رضایی تصریح کرد: در مرحله نخست، رده‌های اولویت دار و ماموریتی به سلاح‌های شوکر برقی مجهز خواهند شد اما برنامه ما تجهیز همه پلیس‌ها به این نوع سلاح است که بنابر وظایف آنان در اولویت قرار خواهند گرفت.

به گفته وی، به طور حتم بخش‌های تخصصی که بیشترین مقابله، مواجهه و رویارویی را با متخلفان، مهاجمان و مجرمان را دارند در اولویت است.

جانشین فرمانده فراجا طرح تامین تجهیزات برقی به خصوص اسلحه‌های شوکر را ناکافی دانست و افزود: اما این مسئله جزو مصوبات انتظامی قرار دارد و ان‌شاءالله هرچه زودتر در تمامی رسته‌های پلیس اجرایی خواهد شد.

سردار رضایی درباره تامین این تجهیزات و توان داخلی اظهار داشت: در حوزه خودکفایی و خوددفاعی ساخت این محصول به سمت پیشرفت حرکت می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین