کد خبر: ۹۴۱۸۳۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲

تعقیب و گریز ۲ سارق حرفه‌ای در غرب تهران

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق لوازم خودرو در محدوده "فردوس شرق" خبر داد.
تعقیب و گریز ۲ سارق حرفه‌ای در غرب تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، گشت زنی‌های هدفمند عوامل کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا به جهت شناسایی و دستگیری سارقان و برقراری امنیت محلات آغاز شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران پلیس در حین گشت زنی در محدوده فردوس شرق، به یک دستگاه موتورسیکلت با دو نفر راکب و ترک نشین که مشغول پرسه زنی و زاغ زنی خودرو‌های پارک شده بود مشکوک شدند و آن را زیر نظر گرفتند. متهمان با رویت ماموران بلافاصله اقدام به فرار نمودند و از محل متواری شدند. پس از دقایقی تعقیب و گریز و عدم توجه متهمان به دستورات پلیس، با ایجاد طرح مهار موتورسیکلت متهمان متوقف و یکی از آن‌ها دستگیر شد. 

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: در بازرسی اولیه ازمتهم سه عدد ضبط خودرو و ابزار آلات حرفه‌ای سرقت کشف و پس از انتقال متهم به کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

سر کلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم به جهت کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد. دستگیری همدست متهم در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ افشار به شهروندان توصیه کرد: از لوازم ایمنی و ضد سرقت و دزدگیر‌های تصویری برای بالا رفتن ایمنی خودروی خود استفاده کنند و از پارک کردن خودروی خود در مکان‌های خلوت و کم تردد خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین