کد خبر: ۹۴۲۰۴۰
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷

عکس/ حاشیه جدید امباپه؛ حضور در کلاب شبانه!

تفریح کاپیتان تیم ملی فرانسه‌ حین بازی خروس‌ها، با انتقادات برخی از هواداران فوتبال این کشور مواجه شده است.
عکس/ حاشیه جدید امباپه؛ حضور در کلاب شبانه!
آفتاب‌‌نیوز :

کیلیان امباپه، ستاره رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی فرانسه، با حضور در یک کلاب شبانه حین برگزاری دیدار این کشور و اسرائیل، موجی از انتقادات را به سوی خود روانه کرده است.

در حالی که او اعلام کرده بود به دلیل مصدومیت و نیاز به استراحت برای رسیدن به آمادگی کامل برای رئال مادرید، از بازی‌ها کناره‌گیری کرده است، تصاویر منتشر شده از او در یک باشگاه شبانه در استکهلم، سوئد، در شب بازی فرانسه، این ادعا را زیر سوال برده است.

روزنامه سوئدی «آفتون بلادت» تصاویری از امباپه منتشر کرده که نشان می‌دهد او در یک رستوران لوکس در استکهلم غذا صرف کرده و سپس به یک باشگاه شبانه رفته است.

امباپه با پوشیدن ژاکت، کلاه و ماسک، تلاش ناموفقی برای جلوگیری از فاش شدن هویتش داشت. این تصاویر در حالی منتشر شده که تیم ملی فرانسه در همان شب به مصاف اسرائیل رفته بود.

انتقادات فرانسوی‌ها از امباپه
این اتفاق باعث شده است تا هواداران فوتبال فرانسه نسبت به تعهد امباپه به تیم ملی تردید کنند. بسیاری از آن‌ها معتقدند که امباپه اولویت خود را باشگاه رئال مادرید قرار داده و به تیم ملی اهمیتی نمی‌دهد.

امباپه به ندرت به دلیل حرفه‌ای نبودن مورد سوال قرار گرفته است و اگر روزهای تعطیل داشته باشد، حق دارد از آن‌ها هر طور که می‌خواهد لذت ببرد. با این حال، در فرانسه این موضوع با استقبال خوبی مواجه نشده، چرا که او نه تنها به دلیل اولویت دادن به رئال مادرید در بازی‌های بین‌المللی شرکت نمی‌کند، بلکه در زمان تعطیلات خود نیز به استراحت نمی‌پردازد.

عکس/ حاشیه جدید امباپه؛ حضور در کلاب شبانه!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین