کد خبر: ۹۴۲۱۱۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴

توقیف ۳۹ فروند شناور صیادی در چابهار

ماموران پایگاه دریابانی چابهار از خروج چند فروند شناور حامل کالای قاچاق از کشور مطلع شدند و سریعاً دستگیری آن‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.
توقیف ۳۹ فروند شناور صیادی در چابهار
آفتاب‌‌نیوز :

رضا شجاعی در تشریح این خبر گفت: ماموران پایگاه دریابانی چابهار از خروج چند فروند شناور حامل کالای قاچاق از کشور مطلع شدند و سریعاً دستگیری آن‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار "رضا شجاعی" در ادامه بیان داشت: پس از حضور دریابانان در محل، ۳۹ فروند شناور حامل سوخت و کالای قاچاق را مشاهده و با اقتدار آن‌ها را توقیف کردند.

وی خاطر نشان کرد: دریابانان در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف ۳۹ فروند قایق و دستگیری ۲۷ نفر متهم، مقدار ۵۷ هزار لیتر سوخت گازوئیل، بنزین مقدار هزار و ۱۶۰ لیتر و مقدار روغن خوراکی و مقدار ۱۰۰۰ لیتر روغن ماشین سنگین را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان با اشاره به ارزش بیش از ۳۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال کالا‌های مکشوفه، خاطرنشان کرد: کالا‌های کشف شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سردار شجاعی در خاتمه خاطرنشان کرد: دریابانان با عزم مصمم و اراده پولادین در پاسداری از مرز‌های شهرستان و مبارزه بی امان با پدیده قاچاق اجازه هیچ گونه فعالیت غیرقانونی را به احدی نخواهند داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین