کد خبر: ۹۴۲۱۴۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳

پزشک پرسپولیس: شکی نیست که ارونوف هنوز مصدوم است

رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس گفت: اوستون ارونوف مقصر بازی کردن نیست و شاید به اجبار کادر فنی تیم ملی ازبکستان بازی کرده است.
پزشک پرسپولیس: شکی نیست که ارونوف هنوز مصدوم است
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر فرید زرینه رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اوستون ارونوف که در هنگام گرم کردن پیش از بازی، با مصدومیت مواجه شد، شکی نیست که در مصدومیت به سر می‌برد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه؛ چرا اوستون ارونوف در تیم ملی ازبکستان بازی کرد، تصریح کرد: شما می‌دانید که قطعا بازیکن تحت امر و دستور سرمربی، کادر فنی و کادر پزشکی تیم است و مجبور است که هر دستوری را اطاعت کند و اگر این کار را نکند، به نوعی تمرد محسوب شده و بی‌شک، بازیکن هیچ تقصیری نداشته است.

رئیس کمیته پزشکی پرسپولیس عنوان کرد: سوابق ارونوف کاملاً مشخص و موید این مساله است که ایشان همیشه با دل و جان در اختیار تیم پرسپولیس بوده و بار‌ها ثابت کرده است که با تمام توان به میدان رفته است و نقش بسزا و مهمی در قهرمانی سال گذشته پرسپولیس داشته است.

زرینه تاکید کرد: بنده به عنوان یک طرفدار با سابقه و قدیمی پرسپولیس فکر می‌کنم که ما باید احترام این بازیکن ملی‌پوش را حفظ کنیم و بپذیریم که ایشان دلش با پرسپولیس است و حمایتش کنیم و قبول کنیم که این، چیزی بوده که سرمربی از ایشان خواسته و قاعدتا سرمربی از ایشان خواسته به میدان برود. من فکر می‌کنم که تقصیر ارونوف نیست و قصور و اشتباهی از سوی او صورت نگرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین