کد خبر: ۹۴۲۳۳
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۰:۰۳
با صدور بیانیه‌ رزمندگان حزب‌اللع اعلام شد

اعلام برائت رزمندگان حزب‌الله از همت و موج‌اندیشه

دو نشریه فوق توقیف شدند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رزمندگان حزب الله ضمن اعلام برائت از همت و موج اندیشه ، این دو نشریه را دنباله روی نشریات زنجیره‌ای و دوی خردادی دانستند.
این بیانیه با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر آن که هر اقدامی که فضا را مغشوش و انسان‌ها را نسبت به یکدیگر مردد کند، مضر است، تصریح کرده : عامل یا عاملان پشت پرده‌ی این نشریه که اخیراً با مواضع و سخنان نسنجیده‌ی خود مدیریت پیامبران الهی را، نیز، زیر سؤال برده‌اند، در صددند که بار دیگر آرامش را از جامعه‌ی اسلامی سلب و موج تنش را با رویکردی دیگر به مرکز و متن جامعه باز گردانند و با نظرات غیر کارشناسی و افراط گرایی رسانه‌ای افکار عمومی را منحرف سازند .

رزمندگان حزب الله در ادامه افزودند: این افراد جزو آن دسته از عناصر شیطان‌زده‌ای هستند که به تعبیر قرآن کریم عمل زشتشان در چشمشان، آراسته است و با انحرافشان، میراث امت اسلام را ضایع می‌سازند.

این بیانیه تصریح کرد : نشریات زنجیره‌ای و دوقلوی فوق‌الذکر که توسط افرادی خودسر، افراطی و قدرت‌طلب به چاپ می‌رسد، از طرفی، یک شخص و حامیانش را و از طرف دیگر، امت اسلامی به رهبری حضرت آیت‌الله‌ العظمی‌ امام‌ سیدعلی‌ خامنه‌ای (روحی‌له الفدا) را، رو در روی هم قرار داده، ما ضمن محکوم نمودن این عمل ناصواب اعلام می داریم، در جامعه‌ی ایران اسلامی، گروه‌های سیاسی و احزاب می‌توانند در مقابل هم بسیج شوند و به رقابت با یکدیگر بپردازند. لکن هیچ گروه و شخصی حق ندارد با عمود خیمه‌ی وجودی انقلاب اسلامی که همانا ولایت مطلقه‌ی فقیه می‌باشد رو در رو قرار گرفته و در فکر فشار بر لنگرگاه مردم‌سالاری دینی باشد.

بنابراین، ما ضمن بیزاری و تبری جستن از آنان، مخالفت شدید خود را اعلام و این شیوه‌های افراطی و خودسرانه را محکوم می‌نمائیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
سلطنت طلب ها و عیش و نوش طلبها ی سبز پوش حنا یتان دیگر رنگی ندارد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین