کد خبر: ۹۴۲۴۵۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳

دستگیری زنی که برای کشتن دخترش آدم‌کش اجیر کرد

زن هندی که برای کشتن دخترش قاتل اجاره‌ای استخدام کرده بود، به دست دخترش و قاتل اجاره‌ای به قتل رسید.
دستگیری زنی که برای کشتن دخترش آدم‌کش اجیر کرد
آفتاب‌‌نیوز :

یک ماه پیش یک مادر هندی که از رفتار دخترش به ستوه آمده بود نقشه عجیبی کشید. دختر او مدام از خانه فرار می‌کرد و شرارت‌هایش باعث شده بود که آلکا چندین بار نزد پلیس از دخترش شکایت کند، اما همه این‌ها باعث نشده بود که دخترش سر به راه شود.

در این شرایط بود که آلکا تصمیم گرفت یک قاتل اجاره‌ای استخدام کند و دخترش را به قتل برساند؛ اتفاقی که نتیجه‌ای کاملا عکس داشت.

آلکا بعد از مدتی تحقیق، شروری به نام سابهاش سینگ را که به تازگی پس از گذراندن محکومیت ۱۰ ساله‌اش از زندان آزاد شده بود در ازای ۵۰ هزار روپیه برای قتل دخترش استخدام کرد.

آلکا به قاتل اجاره‌ای گفت که من دخترم را به خانه می‌کشانم و تو در کمین او باش و پس از ربودنش، وی را به قتل برسان. این زن تصور می‌کرد نقشه‌اش حساب شده و بی‌نقص است غافل از سرنوشتی که در انتظار خودش بود.

بر اساس گزارش پلیس محلی، قاتلی که آلکا استخدام کرده بود از قضا به تازگی با دختر او ارتباط دوستی برقرار کرده و عاشق وی شده بود. وقتی قاتل اجاره‌ای فهمید که سوژه‌اش، دختر موردعلاقه خودش است، ماجرا را برای وی تعریف کرد و آن دو تصمیم گرفتند یک قتل دروغین را طراحی کنند. قاتل اجاره‌ای بعد از ربودن دختر آلکا همراه وی به خارج از روستا رفت و تصاویری جعلی از صحنه قتل تهیه کردند. سپس این تصاویر را برای آلکا فرستاد و به او اطمینان داد که دخترش را کشته است. این، اما پایان ماجرا نبود، چرا که قاتل اجاره‌ای به همراه دختر موردعلاقه‌اش نقشه قتل آلکا را کشیدند تا از او انتقام بگیرند و به این ترتیب بعد از ورود به خانه، وی را خفه کردند.

با کشف جسد آلکا پلیس تحقیقاتش را برای پیدا کردن قاتلان آغاز و با دستگیری دختر مقتول، اسرار جنایت فاش شد و جست‌وجو برای دستگیری قاتل اجاره‌ای ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین