کد خبر: ۹۴۲۴۷۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۳

جزئیات حمله پهپادی حزب الله به اسرائیل/ ۴ کشته تاکنون/ ۳ بیانیه جدید حزب الله

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن ۴ نظامی خود در عملیات حزب‌الله در جنوب حیفای اشغالی اذعان کرد.
جزئیات حمله پهپادی حزب الله به اسرائیل/ ۴ کشته تاکنون/ ۳ بیانیه جدید حزب الله
آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی رسما اذعان کرد بر اثر حمله پهپادی به پایگاه نظامی نزدیک «بنیامینا» واقع در جنوب حیفا ۴ نظامی اسرائیلی کشته و ۶۷ نفر دیگر زخمی شدند که حال ۷ نظامی وخیم است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در عین حال تاکید کرد: نتایج حمله به اردوگاه «بنیامینا» دشوار است و در حال انجام تحقیقات درباره این حادثه هستیم.

پیش از این یک رسانه عبری زبان اصابت پهپاد حزب الله به حیفا، بدون آنکه سامانه‌های هشدار فعال شوند را یک شکست بزرگ برای اسرائیل توصیف کرده بود.

اتاق عملیات حزب‌الله از عملیات کیفی و ترکیبی با شلیک موشک‌ها و پهپاد به سمت مناطق عکا و حیفای اشغالی خبر داد و اعلام کرد: پهپاد‌ها با نفوذ از رادار‌ها به اردوگاه آموزشی تیپ گولانی در منطقه بنیامینا واقع در جنوب حیفا رسیدند که در پی آن نظامیان صهیونیست کشته یا زخمی شدند. 

۳ بیانیه جدید حزب الله

حزب الله لبنان بامداد امروز دوشنبه با صدور سه بیانیه جداگانه از حمله موشکی به تجمع و استقرار نظامیان صهیونیستی در اللبونة و نیز طی دو حمله جداگانه به منطقه خلة وردة در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله لبنان روز یکشنبه با صدور ۳۸ بیانیه مراکز نظامی، پایگاه‌ها، محل تجمع و استقرار نظامیان اسرائیلی و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

اتاق عملیات حزب‌الله بامداد روز دوشنبه از عملیات «کیفی و ترکیبی» با شلیک ده‌ها موشک و پرتاب پهپاد به سمت مناطقی در عکا و حیفای اشغالی خبر داد.

در این بیانیه آمده است: پهپاد‌ها با نفوذ از رادار‌ها به اردوگاه آموزشی تیپ گولانی در منطقه بنیامینا واقع در جنوب حیفا رسیدند که در پی آن ده‌ها افسر و نظامی صهیونیست که خود را برای تجاوز به لبنان آماده می‌کردند، کشته و زخمی شدند.

حمله موشکی حزب الله به مرکز نظامی ۷۲۰۰ در جنوب حیفا

حزب الله لبنان اعلام کرد که مرکز آماده سازی و نگه داری ۷۲۰۰ رژیم صهیونیستی در جنوب حیفا را با موشک هدف قرار داده است.

تجمع نظامیان صهیونیست در پادگان «هونین» نیز هدف حملات موشکی حزب الله قرار گرفت.

حزب الله لبنان همچنین محل استقرار و تحرکات نظامیان اسرائیلی در شهرک کفرکلا در جنوب لبنان را نیز هدف حمله توپخانه‌ای خود قرار داد.

مقاومت لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که تجمع و محل استقرار نظامیان اسرائیلی را در شهرک صهیونیست‌نشین المناره برای پنجمین بار هدف حمله موشکی قرار داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین