کد خبر: ۹۴۲۶۲۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۸

رقابت سنگین ۶ بازیکن پرسپولیس برای حضور در ترکیب اصلی

شش بازیکن خط میانی پرسپولیس، رقابت سنگینی برای حضور در ترکیب اصلی دارند.
رقابت سنگین ۶ بازیکن پرسپولیس برای حضور در ترکیب اصلی
آفتاب‌‌نیوز :

پست هافبک میانی یکی از پست‌هایی است که هافبک‌های پرسپولیس برای حضور ثابت در ترکیب اصلی رقابت سنگینی خواهند داشت.

کافی است نگاهی به بازیکنان پرسپولیس در میانه میدان داشته باشیم تا دریابیم گاریدو برای چینش ترکیب اصلی با چه دردسر شیرینی روبرو است. مسعود ریگی، سروش رفیعی، میلاد سرلک، سعید مهری، محمد خدابنده لو و تا حد زیادی یاسین سلمانی شش هافبک پرسپولیس با توانایی‌های متفاوت هستند که می‌توانند به عنوان هافبک دفاعی مرسوم به پست ۶ و هافبک میانی "باکس تو باکس" مرسوم به پست ۸ برای گاریدو نقش آفرینی کنند. بازیکنانی باتجربه و جوان که تلفیق آن‌ها می‌تواند نتایج خوبی را در اختیار کادرفنی قرار دهد.

در هفته‌های گذشته مسعود ریگی و سروش رفیعی نفرات برگزیده گاریدو بوده اند. پس از این دو، محمد خدابنده لو دقایق بیشتری بازی کرده و پس از آن‌ها نیز سعید مهری، میلاد سرلک و یاسین سلمانی تجریه حضور در زمین را پیدا کرده اند که البته سلمانی مقابل چادرملو در پست مهاجم کاذب بازی کرد که البته بعد از ۴۵ دقیقه هم تعویض شد. در این میان نباید فراموش کرد که توانایی یاسین حضور در پست‌های وینگر، و پست‌های ۸ و ۱۰ به عنوان هافبک پشت مهاجم و مهاجم کاذب است که البته با بازگشت امید عالیشاه بسیار بعید است سلمانی شانسی برای بازی در پست مهاجم کاذب داشته باشد.

از این رو باید منتظر بود و دید برای بازی حساس با السد و از آن جایی که پرسپولیس در این بازی میهمان است و نیاز مبرمی به کسب پیروزی در خانه حریف دارد، گاریدو چه طرح و برنامه‌ای داشته و از بین ۶ هافبک نامدار و کاربلد خود از کدام نفرات بهره خواهد برد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین