کد خبر: ۹۴۲۸۲۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
سومین کندل متوالی نزولی

بورس ۲۴ مهر / افت ۲۱۷۲۹ واحدی شاخص

چهارمین کندل روزانه شاخص کل بورس با افت ۲۱۷۲۹ واحدی در حالی بسته شد که در هفته جاری این سومین کندل متوالی نزولی بود که مجموعا افت بیش از ۵۱ هزار واحدی را برای شاخص کل رقم زد.
بورس ۲۴ مهر / افت ۲۱۷۲۹ واحدی شاخص
آفتاب‌‌نیوز :

امروز سه شنبه ۲۴ مهر، در ادامه نفوذ شاخص کل به پایین تراز چالش برانگیز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی در روز گذشته، چهارمین کندل روزانه شاخص کل بورس با افت ۲۱۷۲۹ واحدی در حالی بسته شد که در هفته جاری این سومین کندل متوالی نزولی بود که مجموعاً افت بیش از ۵۱ هزار واحدی را برای شاخص کل رقم زد تا فاصله شاخص کل از تراز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی باز هم بیشتر شود و تا تراز ۲,۰۶۹,۰۶۲ واحدی عقب نشینی کند.

از شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به کاهش ۵۵۴۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد که این کاهش، شاخص کل هم‌وزن بورس را تا تراز ۶۸۴,۷۳۸ واحدی به عقب برد. این دوازدهمین کندل منفی شاخص کل هم‌وزن در ۱۴ روز کاری گذشته بود.

گفتنی است ارزش بازار بورس تهران در پایان معاملات امروز به عدد ۶۶,۸۹۹,۴۳۰ میلیارد ریال کاهش یافت.

نمادها مؤثر بورسی

در معاملات امروز دو نماد فملی و فولاد به ترتیب با افت ۳۳۷۷ و ۲۸۷۲ واحدی بیشترین سهم را در کندل سرخ شاخص کل بورس تهران داشتند این در حالی است که نمادهای وبملت، شپنا و فارس با افت ۱۳۶۱، ۱۲۶۲ و ۱۱۵۹ واحدی در رتبه‌های بعدی تأثیر بر شاخص کل قرار گرفتند.

بازار فرابورس ایران

امروز شاخص کل و شاخص کل هم‌وزن فرابورس به ترتیب با افت ۱۳۰ و ۹۷۲ واحدی در حالی به اعداد ۲۱,۶۷۰ و ۱۲۰,۱۸۰ رسیدند که امروز چهاردهمین کندل نزولی خود را به ثبت رساندند.

نمادها مؤثر فرابورسی

در معاملات امروز بازار فرابورس سه نماد ارفع، حسینا و زاگرس بیشترین اثر منفی را بر افت شاخص کل فرابورس رقم زدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین