کد خبر: ۹۴۲۸۸۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶

منتفی شدن گزینه رومانیایی استقلال بنا به دلایلی!

چرخه تکراری و خسته کننده انتخاب جانشین جواد نکونام همچنان ادامه دارد. در آخرین مورد نوبت به گزینه رومانیایی رسید که استخدام او رسما منتفی شود.
منتفی شدن گزینه رومانیایی استقلال بنا به دلایلی!
آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل استقلال از منتفی شدن حضور لارنسیو رگکامف به عنوان سرمربی در این تیم خبر داد و بدین ترتیب مربی رومانیایی به ایران نخواهد آمد.

فرشید سمیعی در جمع خبرنگاران گفت: «گفته بودم تا چهارشنبه تکلیف سرمربی استقلال مشخص می‌شود و توافقات مان را انجام می‌دهیم و اعلام می‌کنیم. لارنسیو رگکامف به ما پیشنهاد شد و رقمی که با او مذاکره کردیم نصف چیزی بود که در رسانه‌ها اعلام شد. بنا به دلایلی باشگاه تصمیم گرفت با او وارد مذاکره نشود.»

در این میان انتشار اخبار مربوط به زندگی شخصی این مربی رومانیایی و بازپخش ویدیویی از درگیری فیزیکی او با همسر سابقش، باعث شد تا جو منفی شدیدی علیه لارنسیو شکل بگیرد و انتخاب او به عنوان سرمربی استقلال، بازخورد‌های منفی زیادی به همراه داشت.

در هر حال همانطور که سمیعی خودش هم اشاره کرده فرصت او برای تحقق وعده اش رو به اتمام است. مدیرعامل استقلال یکشنبه تاکید کرد که به دنبال مربی خارجی کاریزماتیک هستند و نهایتا تا دو سه روز دیگر سرمربی جدید معرفی می‌شود، اما فعلا که خبر خاصی نیست و هواداران این تیم در انتظار مشخص شدن نفر اول نیمکت تیم شان هستند.

منبع: تابناک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین