کد خبر: ۹۴۲۹۸۵
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷

فرق ۴ ماه فکری با ۴ ماه بیرانوند/ اینجا اتهام مهم است نه اعتراف!

اعلام حکم محرومیت محمود فکری همه را دوباره یاد بیرانوند انداخت!
فرق ۴ ماه فکری با ۴ ماه بیرانوند/ اینجا اتهام مهم است نه اعتراف!
آفتاب‌‌نیوز :

دوست داشتیم بازی تیم ملی تمام شود تا مبادا متهم به حرکت بر خلاف منافع ملی شویم! حالا که خوشبختانه تیم ملی ۴ گل به قطر زده و دیگر تا حدود زیادی صعود ما به مرحله بعد قطعی شده است، نگرانی مسئولان تیم ملی بابت بیرانوند هم وجود ندارد!

حکمی که برای علیرضا بیرانوند بابت فسخ قرارداد با پرسپولیس اعلام شد از نظر تمام حقوقدان‌ها باطل بود. ما که تخصص حقوقی نداریم همین قدر می‌دانیم که یا کسی مرتکب تخلف شده و یا نشده، اگر شده باید تنبیه شود و اگر نه، تبرئه!

اما برای بیرانوند ۴ ماه محرومیت تعلیقی بریدند. به این معنی که اگر فعلاً مرتکب تکرار این خطا نشوی، کاری با تو نداریم و جالب اینجاست که او همین حکم را هم که شبیه دستور والدین به کودکان بود که برو توی اتاقت و به کارهایت فکر کن! برنتابید و با یک مصاحبه گل طلایی را زد!

بیرانوند در فوتبالی که آدم‌ها در کمتر از چند ساعت بعد از یک مصاحبه محکوم، محروم و احضار می‌شوند، گفت نه فقط جریمه را نمی‌دهد بلکه پول شیرینی را هم که داده پس می‌گیرد! دیگر از این واضح‌تر نمی‌شد از وقوع یک جرم خبر داد!

اما خب تیم ملی بازی داشت! و هیچ اتفاقی در مورد بیرانوند نیفتاد. درست در همین بحبوحه محمود فکری مصاحبه‌ای کرد و حرف‌هایی زد که همه خبر داریم. او همان شب مثل بقیه احضار و حالا خبر رسیده که به ۵۰۰ میلیون جریمه و چهار ماه محرومیت محکوم شده است!

چقدر جالب که این عدد ۴ در کنار جریمه مالی، پای ثابت تمام احکام فدراسیون فوتبال ماست و بنده خدا فکری باید متاسف باشد که دوران فوتبال او تمام شده و دیگر بازیکن ملی نیست که کسی بخواهد هوایش را داشته باشد!

جالب اینکه فکری در لیگ یک مربیگری می‌کند که توجه هیچکس به آنجا نیست، اما علیرضا بیرانوند در لیگ برتر و میکسدزون بعد از بازی تراکتور -که چشم تمام فوتبال به آنجا بود- این حرف‌ها را زد. شاید هم گناه اتهام از اعتراف بیشتر باشد و ما نمی‌دانیم!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین