کد خبر: ۹۴۳۱۲۵
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲

«با ترانه» برنامه موسیقایی جدید شبکه نسیم شد

«با ترانه» برنامه جدید شبکه نسیم سیما، رویکرد جدیدی در پخش آثار موسیقی خواهد داشت.
«با ترانه» برنامه موسیقایی جدید شبکه نسیم شد
آفتاب‌‌نیوز :

سامان ارس‌خان تهیه‌کننده و مجری برنامه «با ترانه» درباره سابقه پخش برنامه موسیقایی از شبکه نسیم گفت: برنامه «هفت ترانه» تا ۲ سال پیش روی آنتن شبکه نسیم می‌رفت؛ باید از زحمات جناب محمود محمودی تهیه کننده آن برنامه، قدردانی کنم، در آن برنامه آثار خوانندگان مختلف پخش می‌شد و بینندگان به آثار رای می‌دادند.

ارس‌خان با بیان اینکه شکل اجرای برنامه «با ترانه» برای اولین بار در تلویزیون تجربه خواهد شد و تفاوت‌های زیادی با برنامه «هفت ترانه» خواهد داشت، افزود: هر قسمت از «با ترانه» با یک خواننده مهمان تولید می‌شود و با خواننده مهمان در بافت تاریخی شهر‌های مختلف شهر قدم می‌زنیم و خوانندگان در ابنیه تاریخی اجرای موسیقی خواهند داشت.

مجری «باترانه» گفت: طرح این برنامه، سال ۱۴۰۲ در اتاق فکر شبکه نسیم با حضور قائم مقام و دیگر مدیران شبکه مطرح شد، اما به دلیل ضبط برنامه در شهرستان‌های مختلف پیش تولید و هماهنگی زمان‌بری داشت. ما تولید «با ترانه» را از شهر تاریخی یزد آغاز کردیم، به شهر‌های شیراز، اصفهان و بندرعباس خواهیم رفت و در نهایت این برنامه در تهران به کار خودش پایان خواهد داد.

ارس‌خان با اشاره به اینکه شبکه نسیم، شبکه شاد و موسیقی محوری است، اذعان کرد: مخاطبان شبکه نسیم همیشه انتظار برنامه‌های شاد و مفرح دارند و در «با ترانه» خواستیم هم موسیقی مخاطب پسند پخش کنیم و هم تصاویر زیبایی از سرتاسر ایران عزیز به نمایش بگذاریم.

وی با تاکید بر حضور خوانندگان موسیقی اقوام ایرانی در برنامه «با ترانه» گفت: پرداختن به موسیقی اقوام یکی از اهداف «با ترانه» است و قطعاً در کنار خوانندگان پاپ، هنرمندان موفق و مطرح موسیقی اقوام هم با ما خواهند بود

مجری «با ترانه»، درباره تیم مشاوره و اتاق فکر این برنامه بیان کرد: بدون تردید بهترین مشاوران و حمایتگران «با ترانه» مدیران محترم شبکه نسیم به خصوص احمد لنگرودی قائم مقام شبکه و علی رحیمی مدیر تأمین هستند که در طول پیش تولید جلسات متعددی با هم داشتیم و نظراتشان مهم و ارزشمند بود. اما در کنار آن، اتاق فکر برنامه شامل کارگردان، مدیرتولید و دیگر صاحب نظران حوزه موسیقی هستند که به تولید این برنامه کمک کردند.

تهیه کننده برنامه «با ترانه» در پایان گفت: این برنامه از آبان ۱۴۰۳ و در ۴۰ قسمت تولید و از شبکه نسیم، پخش خواهد شد. هر هفته یک قسمت جدید از «با ترانه» پخش می‌شود و تعداد بازپخش آن با نظر مدیران شبکه تعیین خواهد شد.

عوامل برنامه «با ترانه» عبارتند از تهیه کننده و مجری: سامان ارس‌خان، مدیرتولید: هما حامی، کارگردان: سجاد ساعی، تدوینگر: احسان زارع، محقق: عاطفه رنجبر و روابط عمومی: سیده سمیرا سجادی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین