کد خبر: ۹۴۳۲۱۵
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰

توقیف ۵ خودروی شوتی با ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شناسایی و توقیف پنج دستگاه خودرو سواری شوتی حامل کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی شهرستان فلارد_ لردگان خبر داد.
توقیف ۵ خودروی شوتی با ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق
آفتاب‌‌نیوز :

حسین امجدیان، گفت: مأموران انتظامی شهرستان لردگان در ۷۲ ساعت گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی فلارد به لردگان به پنج دستگاه خودرو سواری شوتی پژو ۴۰۵ و سمند مشکوک شده و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مأموران جهت بررسی خودرو‌ها را متوقف و در بازرسی از آن‌ها ۳۷۱ قلم انواع کالای قاچاق لوازم خانگی شامل جاروبرقی، قهوه‌ساز، ریش‌تراش، آبمیوه‌گیری و کارواش برقی و همچنین ۲۰ دستگاه ماینر، ۵ هزار و ۶۲۰ نخ سیگار، ۳۶۶ پاکت تنباکو و ۴۰۷ قوطی نوشیدنی خارجی کشف و ضبط کردند.

امجدیان بیان کرد: ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده از این خودرو‌ها را برابر اعلام نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در این رابطه پنج متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای تأمین امنیت مردم و فراهم کردن شرایط سالم اقتصادی در کشور، مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاقچیان را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین