کد خبر: ۹۴۳۳۱۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰

آخرین آپدیت بختیاری‌زاده از مصدومیت دو مهره کلیدی

سهراب بختیاری زاده می‌گوید که ابوالفضل جلالی و ایمان سلیمی به بازی با ذوب آهن نمی‌رسند.
آخرین آپدیت بختیاری‌زاده از مصدومیت دو مهره کلیدی
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال خود را برای بازی حساس فردا از هفته هشتم لیگ برتر و دیدار مقابل ذوب آهن آماده می‌کند. با این حال، آبی پوشان چند مهره کلیدی خود را برای این مسابقه در اختیار ندارند. پس از روزبه چشمی، حالا غیبت ابوالفضل جلالی و ایمان سلیمی در این مسابقه قطعی شده است.

جلالی که به اردوی اخیر تیم ملی دعوت شده بود، به دلیل آسیب دیدگی در همان تمرین نخست، اردو را ترک و کار‌های درمانی را زیر نظر کادرپزشکی تیم آغاز کرد تا بتواند به موقع خودش را به بازی‌های بعدی تیمش برساند. سلیمی نیز از چندی پیش دچار مصدومیت شده بود و حالا غیبت او در این بازی قطعی است.

سهراب بختیاری زاده، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش بازی فردا گفت: یکی، دو مصدوم داریم، یکی، دو بازیکنی که ملی بودند و رفتند و آمدند. جلالی را فکر کنم یک هفته دور باشد و به این بازی نمی‌رسد.

او ادامه داد: اعتقاد به کار جمعی دارم و بازیکن روی نیمکت داریم که بازی نکرده است و، چون پیراهن استقلال را پوشیده حتماً از لحاظ اخلاقی و فنی باکیفیت است و باید چنین روز‌هایی بدون ترس از او استقاده کنیم. تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و تراکتور بازی‌های خود را به تعویق انداختند و من بین بازی کردن این هفته و بازی نکردن درخواست کردم که بازی برگزار شود.

وی اضافه کرد: اعتقاد دارم تیم شادابی هستیم و نباید بترسیم.‌ای کاش دو سه بازیکن مصدوم را در اختیار داشتیم و از آن‌ها استفاده می‌کردیم، اما در حال حاضر که نیستند اتفاق خیلی عجیب و غربی در فوتبال نیست و این اتفاقات کمک می‌کند همه بازیکنان این شانس را برای خود قائل باشند که به تیم کمک کنند و این باور من برای کار جمعی است.

بختیاری زاده در پایان و درخصوص شرایط دیگر مدافع تیمش نیز خاطرنشان کرد: ایمان سلیمی نیز مصدوم است و فکر می‌کنم یکی، دو هفته بعد برسد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین