کد خبر: ۹۴۳۳۱۸
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷

باشت، شهری که جایگاه سوخت ندارد!

«باشت» از با قدمت‌ترین مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد است که طی سالیان گذشته همواره مورد بی توجهی و بی مهری مسولان قرار گرفته است.
باشت، شهری که جایگاه سوخت ندارد!
آفتاب‌‌نیوز :

چندین سال است که در نزدیکی شهر باشت تنها یک پمپ بنزین وجود دارد که با این شهر نیز فاصله دارد و در خود شهر پمپ بنزین یا پمپ گازی جهت رفاه حال شهروندان وجود ندارد.

این در حالیست که مجوز ساخت یک پمپ بنزین و پمپ گاز در این شهر گرفته شده و حتی پیشرفت خوبی داشته اند، اما بدلیل برخی موانع به مرحله بهره برداری جهت رفاه حال شهروندان نرسیده اند.

مالک پمپ بنزین در حال ساخت باشت گفت: جهت دریافت وام برای تکمیل پمپ بنزین بصورت مداوم به مرکز استان در حال رفت و آمد هستیم، اما نتیجه مطلوبی نگرفته ایم و منتظر دریافت تسهیلات لازم جهت راه اندازی پمپ بنزین در شهر باشت هستیم که متأسفانه تاکنون حل نشده است.

جایگاه سوخت سی آن جی باشت هم به همین حالت می‌باشد و علیرغم تکمیل شدن نسبی این جایگاه تاکنون به بهره برداری نرسیده و مشکلات خاص خود را دارد.

امید است استاندار محترم دستورات و پیگیری‌های لازم را جهت رفع مشکلات جایگا‌های سوخت شهر باشت و تسریع در بهره برداری از آن‌ها را جهت رفاه حال شهروندان داشته باشند و نگذارند مردم بیش از این سختی بکشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین